Štítky

středa 29. února 2012

Laky Golden Rose

O lacích značky Golden Rose toho bylo napsáno už poměrně hodně. Jedni je chválí, druzí proklínají.  Příjemná je často jejich cena, ty nejlevnější v současnosti stojí kolem 20 Kč ty nejdražší kolem 100 Kč. Dočetla jsem se o nich, že někomu neuschl lak ani za 10 minut, tady bych však tipovala, že šlo o nějaký vadný kus nebo zrovna nějaký špatný lak, protože právě schnutí u laků Golden Rose obdivuji. Když nemám čas sáhnu po této značce, protože vím, že ji mám uschlou v cuku letu. Ano, určitě jste již uhodli, že já se řadím do té první skupiny, a to do skupin těch, kteří laky Golden Rose chválí a jsou s nimi velmi spokojeni. Nikde poblíž laky Golden Rose neprodávají, ale vžedy když jedu do velkoměsta, tak si tak 2 kousky vždy pořídím, protože je mám moc ráda.
Slyšela jsem o nich, že jsou v lacích obsaženy docela ,,špatné" látky, ale ikdyž mi to možná mnozí vytknete, je mi to upřímně jedno, složení na lacích na nehty rozhodně nečtu a ani mě nezajímá. Většinou vybírám podle odstínů a hledat na našem trhu ,,zdravý" lak na nehty, to by bylo něco podobného jako hledat jehlu v kupce sena.
Nejvíce jsem si zamilovala holografickou kolekci. Postupně svoji sbírku holografických laků rozšiřuji, ale musím přiznat, že odstíny jsou mnohdy zcela podobné. Chtělo by to trochu originality, protože v této kolekci jsou nejméně 4 laky do stříbrna, 4 laky do růžovo-červena a tak dále.

Níže Vám představím odstíny holografických laků, které vlastním. Není jich moc, ale doufám, že brzy se rozrostou. Velkým pozitivem je jejich rychlé schnutí, dlouhá výdrž, super konzistence a krásné barvičky, které se na slunci krásně mění - bohužel mě se ta jejich měňavost zachytit nepodařila. Kryjí už ve dvou vrstvách a pokud chcete jemnější barvičky (pouze takový nádech) stačí vrstva klidně jedna.

Tááák tady to máte :-)
Má holografická kolekce


101, 107, 114, 119, 118


Každý lak obsahuje 5,5 ml a strašně moc se mi líbí jejich lahvičky. A teď už k jednotlivým odstínům.



Odstín 101 - Je to taková světlounce růžová barvička s krásnými holografickými odlesky (ale ty mají ostatně všechny laky). Nehty působí velmi jemně, žensky.


Odstín 107 byl můj první holografický lak (také to na něm jde vidět -  téměř smazaná etiketa). Je úplně úžasný. Barvu má dostříbrna a má v sobě všemožné barvičky. Mrzí mě jen, že se mi u všech fotek nepodařilo zachytit tu nádheru, ale bohužel není léto a ani sluníčko. Ale na internetu jsem našla jednu foku, která se realitě docela dost blíží, tak snad se na mě nebudete zlobit, když jí sem vložím (alespoň u tohoto odstínu musím) :-)

PS: Takto září všechny laky - nádhera :-)



Odstín 114 je tmavě červená barvička s tisíci holografickými odlesky. Tu mám také ráda, protože někdy jde až do hněda či rezava. Prostě se mění podle toho jak pohnete rukou :-).

Odstín 119 je tmavě šedá až černá barvička. Tu používám asi nejméně, ale je vážně pěkná. Nepoužívám ji protože nemám moc ráda tmavé až černé nehty a ani k mé práci se takový odstín nehodí. Ovšem to nesnižuje krásu tohoto laku.



A konečně poslední odstín, odstín 118. Je to tmavě růžová barvička, velmi podobná odstínu 101, ale asi o 2 odstíny tmavší a více výraznější. Občas háže i růžovo-oranžové odlesky. Velmi pěkná pro toho, kdo má rád růžové laky na nehty.

Dále vlastním ještě spoustu dalších laků Golden Rose za 22 Kaček. Jsou to většinou univerzální barvy jako bílá na francii, černa jako podklad, klasická červená atd.
Ještě bych Vám však ráda ukázala jeden lak, který je opravdu krásný, ale bohužel jej nepoužívám, protože to je právě ten jeden z laků, který než uschne, tak tady nechám mládí. Koupila jsem si jej hned jak jsem ho viděla u Vienettky. Moc pěkná barva - zlatá, která se krásně leskne atd. No posuďte sami! Opět mi sluníčko však nepřálo, takže pokud chcete vidět lepší barvy zabruste k Vienettce na blog. Jo a ještě je z kolekce fashion color a opět obsahuje 5,5 ml laku.
Tady je můj pokus o vyfocení. :-)


Nevím jestli je tento článek zaímavý, ale snad pro Vás bude třeba přínosem až budete chtít prubnout nějaký lak od Golden Rose. Měla jsem prostě potřebu změnit téma a napsat něco o lacích na nehty a nejen pořád o kosmetice jako takové. Přiznat se ale musím, že to byl nadlidský výkon, protože ikdyž laky na nehty miluju, tak psát o nich mě moc nebaví. Takže mi gratulujte a článek pochvalte (nee, dělám si srandu, klidně i kritizujte), protože jsem ho psala 2 dny. Ufff je to za mnou, mějte pěkný zbytek dne :-) Vaše Daisy

4 komentáře:

  1. Zajímavé. Kdepak se dají sehnat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jednak občas v nějakých větších městech jsou třeba v obchodních centrech stánky, kde kosmetiku Golden Rose prodávají (nedistribuuje pouze laky na nehty) nebo v nějakých zapadlých drogériích, popřípadě na inernetu. Zde je odkaz:
      http://www.goldenrose.cz/laky-na-nehty/

      Vymazat
  2. Tuhle značku vůbec neznám.. zkusím se po ní někde v Praze podívat :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na tuhle značku jsem prvně narazila myslím někde u Vietnamců, a od té doby si chodím pro laky nejčastěji jen tam :D mají širokou škálu barev, dlouho vydrží, rychle schnou :) jsou super :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář!