Štítky

středa 22. února 2012

Mé novinky

Vystaveno 3. 2. 2012

Přináším Vám pár věcí, které jsem si v posledním týdnu pořídila. Konečně jsem si koupila svůj první výrobek od Biodermy - a rázem jsem měla 2 - náhodou jsem totiž v lékárně narazila na čistící ubrousky ABC Derm za 29 Kč. Dále jsem si konečně objednala svůj ,,lepší" makeup od Revlonu Colorstay. A konečně rozkošné zrcátko, které se mi skvěle hodí k pilníkům a navíc jen za 36 Kč ve slevě. :-)
Až vše vyzkouším, tak se můžete těšit na recenze.





Zatím páčko...

2 komentáře:

  1. Dneska mám nějakou komentovací náladu :D Ale to zrcátko vypadá fakt krásně, zkusím se po něm ještě mrknout třeba ho budou v Praze mít :) A jak jsi spokojená s tou růžovou Biodermou? Já jsem si tedka koupila tu malou 100ml verzi za 50kč na ozkoušení, a musím říct že na tvář dobré ale třeba na oči úplně na nic, zatím jsem nenašla nic lepšího než dvoufázový odličovač od Ryor :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na růžovou Biodermu chystám samostatnou recenzi, ikdyž na ni recenzí bylo už dost. A musím říci, že souhlasím s tím, že na oči nic moc, to používám stejně jako ty dvoufázový odličovač od Ryoru :-)

      Vymazat

Děkuji za komentář!