Štítky

středa 22. února 2012

Recenze 1 - Norkový krém

Vystaveno 24. 1. 2012

Ahoj,
ke své první recenzi jsem si vybrala krém, který si myslím, že zatím většina lidí dosud přehlížela a ještě stále přehlíží, a to hlavně vzhledem k jeho balení, obalu, ceně. Vypadá velmi staře (že pomalu pamatuje kníže pána), obyčejně. Domnívám se, že se vyrábí už několik desítek let, neodhadnu si ani tipovat kolik. Je to krém, který už jsem jednou na blogu zmiňovala. Vyrábí ho ústav lékařské kosmetiky Praha a je to (tramtadadá) Norkový krém.

Prodává se ve dvou variantách - výživný a hydratační. Já jsem si vzhledem ke své pleti a hlavně proto, že jsem v té době měla pleť ochablou, zašedlou a šupinkovatou, zvolila výživný.

Výrobce uvádí: Norkový krém výživný - mastný pleťový krém ke každodenní péči a ošetřování všech typů pleti, zejména suché. Vhodný k večernímu ošetření, k prevenci ochablé pleti a tvorby vrásek. Obsah norkového oleje umožňuje výborné proikání krému do pokožky. Kůže se stává vláčnou a jemnou, aniž by se vytvářel nevhodný mastný film.

Já jsem o tomto krému věděla již poměrně dávno, ale stejně jako většina lidí, jsem si myslela, že se jedná o nějakou starou vykopávku. Jeho prodejnost tomu asi i tak odpovídá, protože regály s tímto krémem jsou stále stejně plné.

Impuls, díky kterému jsem si krém koupila mi dala jedna uživatelka nejmenovaného serveru, když řekla, že její maminka používá norkový krém již od mládí a stále má pleť jako miminko. V té době jsem opravdu nevěděla co už s pletí udělat, tak jsem si řekla vzhledem k jeho ceně, proč ho nezkusit. Kdyby mi nevyhovoval, tak koupě nebudu litovat, protože ta cena je opravdu směšná.
Já jsem si ho pořídila ještě navíc ve slevě za nějakých 40 Kč, jinak normálně stojí asi 45 - 50 Kč. Vím, že jej prodávají v drogérii Rossmann nebo v hypermarketu Tesco, ale myslím, že jej najdete i v jiných drogériích.

Takže, proč jsem si jej vybrala k recenzi?! Hlavně proto, že bych Vás chtěla upozornit, aby jste ho již nepřehlíželi a pokud stále hledáte dobrý krém, tak ho alespoň vyzkoušeli.
Já jsem jej začala pravidelně používat nějak v prosinci (to je asi první krém, u kterého jsem se zařekla, že jej budu opravdu pravidelně používat). Používám jej vždy na noc, vhledem k tomu, že je opravdu hodně mastný, ale zase se brzy vsákne.
Na to, že je to dost levný krém, neznámý, tak je opravdu výborný a mně maximálně vyhovuje.

Po 14-ti dnech používání jsem měla pleť natolik sjednocenou, hladkou, pružnou, že jsem rázem mohla přestat používat makeup. Opravdu ještě nikdy se mi nepodařilo u žádného krému sledovat takové zlepšení, jako u tohoto. Zlepšení bylo viditelné i den ode dne. Jakmile jsem shledala, že má pleť je v super stavu, tak jsem jej přestala používat (já bloud). To se mi však vrátilo i s úroky. Po dalším měsíci začala má pleť ochabovat a vadnout, takže jsem opět nasadila do pohotovosti tento krém a nyní už mám pleť opět super. Ale tentokrát s jeho používáním jen tak nepřestanu. Opravdu tak viditelné a pouhým okem pozorovatelné změny pleti jsem u žádného krému nezažila. A že jsem vyzkoušela už i krémy od Biodermy, Eucerinu, Garnieru a podobně. Vždy jsem chtěla dosáhnout pleti, abych nemusela každý den používat makeup a teprvě teď po 23 letech se mi to úspěšně daří :-).
Nevím jestli je to způsobeno, že krém vyrábí Ústav lékařské kosmetiky Praha, to znamená, že je to vlastně lékárenský krém a tudíž má nějaké léčebné účinky... Vzhledem k jeho ceně bomba. A ještě abych nezapomněla - krásně voní.

Plánovala jsem si, že po vypotřebování tohoto krému si pořídím nějaký od Ryoru, ale nyní váhám. Dosáhnu s jiným krémem stejných výsledků?! Uvidíme... Jinak toto balení mám už nějaké 2 měsíce a vidíte, že ještě nějaký krém zbývá, takže vydrží i poměrně dlouho.
Každopádně za tu cenu určitě stojí za to vyzkoušet, ikdyby jste ho po prvním použití měli hodit do koše, což si myslím, že se určitě nestane.

Název: Norkový krém výživný
Výrobce: Ústav lékařské kosmetiky Praha
Obsah: 33 g
Cena: cca 50 Kč
Hodnocení: 1




Snad jsem Vám alespoň trochu pomohla, pokud stále hledáte ten správný krém a nebo alespoň dala tip. Pokud by jste měli jakékoliv dotazy, tak neváhejte napsat do komentů, ráda Vám odpovím.
Zatím se mějte a někdy příště u další recenze ahoj

7 komentářů:

  1. Ten norkový krém musím vyzkoušet..v drogériích jsem si ho všimla, ale svojí nízkou cenou a prohlášením mojí mámy, že v mládí ho používala (a teda prý jí přišel fajn) mě odradil :D.
    Ale teď mi dochází moje milovaná Lipobase repair, tak tenhle krém zkusím nejspíš na noc místo ní :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ho zkus, maximálně ho budeš používat na ruce. Mně už teď krém dochází, takže každým dnem jdu kupovat nové balení. :-)

      Vymazat
  2. Ahojky, já jsem si pořídila hydratační a pleťovou masku - zkouším tedy jen týden - ale zatím jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. btw - přidala jsem si tě na bloglovin.
      Lil

      Vymazat
  3. Vy jste vážně nechutné... ženy by fakt udělaly pro krásu vše a to i používali krém z norka.. Je mi z vás špatně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Buď v klidu, koukala jsem, že norkový olej, ze kterého je tento krém vyroben, se používá i na jiné věci, například k ošetření kůže u bot(aby do kožených bot neteklo)...jinak, norek se zabíjí hlavně kvůli jeho kožichu, tenhle olej je jen vedlejší produkt...navíc, je otestovaný i mnou samou a opravdu funguje,takže holky nebojte se a jděte do něj, opravdu se to za tuhle cenu vyplatí ;)

      Vymazat
  4. Tenhle krém ráda kupuju, ale za jinou cenu než tady píšete vy. :-¨) Kdepak jej koupím za 50 nebo za 40? Děkuju. :-) Eva

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář!