Štítky

středa 22. února 2012

Lipstick

Vystaveno 15. 2. 2012

Nejsem vůbec, ale vůbec rtěnkový tip. Když jsem byla malá, měla jsem spousty rtěnek, které mi pro radost koupila sestra nebo babička. Většina z nich měla rudou barvu a já se s nimi mazala a tvořila si obří rty jako Angelina Jolie. Hrála jsem si na dámu a ještě radši jsem byla, když jsem někomu mohla dát pusu na tvář a mu tam zůstal rudý obtisk mých rtů. :-)

Z toho jsem ale nějak vyrostla a na rtěnky rezignovala. Dlouhá léta jsem používala pouze balzámy na rty, nic výjimečného. Poslední dobou se ale má láska k rtěnkám znovu našla. Sice mám teprve 2 kusy, ale svou sbírku chci rozšiřit. Zatím jsem velmi opatrná a vybrala jsem si pouze decentní nude barvičky, protože jsem nude barvě docela propadla.

Takže mé 2 rtěnky - ano, je to směšné chlubit se s 2 rtěnkami, když jich někdo má 20, ale já jsem za ně ráda a zatím mi stačí :-):


Má úplně první rtěnka je rtěnka od Essence. Určitě ji všichni moc dobře znáte, protože obě mé rtěnky patří mezi ty hodně provařené. Jedná se o odstín 52 - in the nude. Barvička moc pěkná, decentní. Pěkně hydratuje, takže není potřeba dávat pod ní balzám. Vůně také úžasná, nejraději bych si z ní kus ukousla :-). Ale bohužel jedno negativum jsem také našla - výdrž. Výdrž je opravdu až nulová, vydrží mi na rtech sotva 5 minut. Nevím, zda je to pouze můj problém, že se moc olizuju, mluvím atd., ale je to tak. Používám ji pouze tehdy, když mám rty hodně vysušené a přesto chci použít rtěnku nebo jen tak na doma. Škoda, tohle je jediné negativum, ale dost podstatné. Jinak cena je také příjemná, kolem 50 Kč.


Když se na trhu objevily rtěnky Kate Moss od Rimmelu nastaly asi drogériím tržby, protože co jsem tak projížděla blogy, tak jsem snad nepotkala blogerku, která by ji nevlastnila. Postupem času jsem i já zatoužila po této rtěnce, pro mě, s velmi luxusním obalem. Chtěla jsem prostě něco takového mít ve své kabelce - decentní černou s elegantním červeným nápisem.
Vybrala jsem si odstín 03 - jedná se o výraznější (než Essence) nude barvičku. Vůně ještě lepší než od Essence, což jsem nečekala, protože jsem si myslela že nic už nemůže příjemněji vonět. Výdrž super. Samozřejmě že přes den musím obnovovat, ale jinak vydrží velmi dlouho. Zvýrazní Vaše rty a vy se cítíte jako bohyně (nebo tedy aspoň já). Ale jedno drobné negativum tato rtěnka má, a to že není tak hydratační jako ta od Essence. Ale tento problém se dá vyřešit použitím balzámu. Tuto rtěnku používám velmi často, ale když mám hodně vysušené rty, což je teď v zimě docela často, tak se jí vyhýbám obloukem - zvýrazňuje totiž popraskaná a vysušená místa. Cena? Já ji kupovala v akci za 99 Kč, ale teď cena není také nijak závratná, myslím že kolem 140 Kč.


Došla jsem k tomu, že nejideálnější by bylo, kdyby se tyto 2 rtěnky spojily v jednu :-). Větší podíl by sice zabírala Rimmelka, ale Essence by ji dala svou hydrataci. To je ale asi nemožné...:-)
Na obrázku níže vidíte už odstíny na ruce. Teď v zimě se nedá vyfotit nic světoborného, už mě to štve!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář!