Štítky

středa 22. února 2012

e.l.f. Daily Brush Cleaner

Vystaveno 17. 2. 2012

Dnes Vám přináším malé zhodnocení přípravku na čištění štětců. Dříve jsem se o své štětce vůbec nestarala, protože jak už tu bylo několikrát zmíněno byla jsem a ještě trošku jsem barbar. Nechtělo se mi totiž každý den štětce prát. Poté co jsem však objevila tento čistič štětců má péče o štětce se zlepšila. Čištění je totiž velmi jednoduché a rychlé. A také jsem si objednala trošičku kvalitnější štětce, tak jsem nechtěla aby mi z nich po měsíci používání vypadaly všechny chlupy. A to nehledě na to, kolik se pomocí štětců přenáší bakterií. Proto všem radím čistěte, čistěte a perte!

Tento čistič jsem si pořídila za 87 Kč na e-shopu http://www.elfkosmetika.cz/. Nyní stojí již 95 Kč, ale stejně to není nějak závratná investice, takže určitě stojí za vyzkoušení.


Popis z oficiálních stránek:
,,Antibakteriální denní čistící prostředek pro pravidelné rychlé čištění štětců mezi jednotlivými aplikacemi make-upu. Dezinfikuje štětce pro každodenní čisté použití. Prodlužuje životnost štětců."

Začnu od Adama.
Vzhled tohoto čističe je celkem luxusní nebo mě tak aspoň připadá, což není rozhodující, ale určitě tato skutečnost také potěší. Balení je praktické s rozprašovačem, takže zajišťuje přesné dávkování. Díky rozprašovači se čističem tolik neplýtvá.

Dá se použít dvěma způsoby. Jedním z nich je, že tento čistič nastříkáme přímo na štětce a s nimi pak opatrně kroužíme po papírovém ubrousku až je štětec naprosto čistý a nezanechává žádné stopy makeupu.
Druhou možností, jak se dá tento čistič použít je, že jej nastříkáme přímo na ubrousek a v něm pak štětec pomalu čistíme. Důrazně upozorňuji, že veškeré pohyby štětcem po ubrousku vykonáváme velmi opatrně, aby se nám nepoškodili štětinky. Takže zapomeňte na nějaké surové zacházení.

Já většinou používám druhou možnost čištění, ale musím se přiznat, že při tomto způsobu se spotřebuje daleko více přípravku, než u způsobu číslo 1, neboť ubrousek rychle vlhkost saje. Takže doporučuji každému vyzkoušet a ať se poté sám rozhodne, jak bude štětce čistit.

A nyní k vůni. Poprvé když jsem přípravek použila, tak jsem se lekla, ale nyní už jsem zvyklá a příjemně mi voní. Štetce jsou po něm krásně čisté a voňavé.

Balení obsahuje 250 ml a vydrží opravdu dlouho, a to i při denním používání. Já ho jen a jen chválím. Už si bez něj nedokážu představit život. A hlavně ani bez té vůně. Pokud si najedete na stránky elfu, tak uvidíte, že si jej všechny zákaznice chválí, takže to není jen moje skutečnost.

Já ho mám skoro 3 měsíce a ubyla mi opravdu troška, a to praktikuji druhou možnost používání.

Elf nabízí i šampón, ten nevlastním, ale přemýšlím, že bych ho také vyzkoušela. Většinou štětce peru tak jednou měsíčně, protože jak říkám jsem líná. Používám k tomu jemné tekuté mýdlo - to si myslím že také stačí a nepotřebuji žádný speciální přípravek. Ale na denní čištění se určitě vyplatí investovat do čistidla :-).

Pokud nechcete zrovna elf, tak čistič nabízí ještě značka M.A.C, Sephora, Esteé Lauder a možná i další. Cena se však pohybuje ve vyšší cenové kategorii než ELF. Ale jednou jsem někde četla, že si čistič můžete vyrobit i sami doma. Už ale nevím jak a otázkou je, jestli vážně ušetříte a štětce vyčistíte pořádně.


Název: e.l.f. Daily Brush Cleaner
Obsah: 250 ml
Cena: 95 Kč
Hodnocení: 1******* nejraději bych dala 1 s milionem * :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář!