Štítky

středa 22. února 2012

7 makeup facts about me

Vystaveno 19. 11. 2012

1) Jsem blázen do dekorativní kosmetiky, ikdyž ji nemám moc, tak v drogérii u ní dokážu strávit půl dne
2) Občas se zapomenu odlíčit, tedy ne že zapomenu, ale spíš se mi nechce. Ale poslední dobou si už dávám pozor.
3) Baví mě se líčit, ale jsem flákač na péči o pleť. Málokdy použiju krém, masku, peeling...
4) Každou chvilku jsem maniak do něčeho jiného - laky, masky, štětce, tvářenky - každá mánie trvá tak měsíc.
5) Dříve jsem používala černou tužku na oči, za poslední 3 měsíce jsem přešla na hnědou. Nyní preferují jemnější líčení.
6) Nejradši bych si lakovala nehty každý den, ale nebaví mě čekat až zaschnou a také odlakovávání. Ale naopak jejich
zdobení miluju.
7) Už nepoužívám makeup, ale tónovací krém.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář!