Štítky

středa 22. února 2012

5 favoritů měsíce září

Vystaveno 4. 10. 2011

Září nám skončilo a mě napadlo, že bych mohla uvést výrobky a nějaké info o nich, aby jste věděli co mi vyhovuje a případně si tyto výrobky také zakoupili a vyzkoušeli. Budu sem dávat vždy ty nejlepší z kterých jsem úplně unešená, takže jdem na to. :-)

1) Sprej na vlasy Pantene aqua light


Tento sprej mám už dlouho, respektive od té doby, co přišel do drogérií, ale nepoužívala jsem ho. Začala jsem ho používat asi měsíc zpátky a jsem s ním nyní nadmíru spokojená. Už mám druhé balení. Na přebalu píší, že vlasy prakticky nezatíží a že je na to, aby jste měli vlasy pevnější a vyživenější. Je to prakticky výživa. Je dvousložkový, takže před použitím protřepat.
Já jej používám tak, že se umyji hlavu a poté, co mám vlasy suché se předkloním a po celé délce a ze všech stran nastříkám sprej. Hlavu zvednu :-D a ještě nastříkám sprej nahoru do vlasů, poté rozčešu. Zdá se mi, že se mi po tomto přípravku v kombinaci se šampónem značky Timotei pro hnědé vlasy (o něm příště), vlasy strašně zlepšily a vypadají velmi zdravě.
Já jej třeba používám i tehdy, když mám vlasy suché a chci si udělat nějaký účes. Protože mě vlasy elektrizují tak ho do nich nastříkám a hned se s nimi pracuje lépe. Jinak další dny, když si hlavu neumývám vždycky trošku spreje nastříkám do vlasů aby se vyživily. Jinak vůně velmi příjemná. Připomíná mi jablka. :-) Cena: 60 - 80 Kč

2) Balzám na rty Balea - Fresh grapefruit


Nikdy jsem z DM drogérie, konkrétně od Balei balzám neměla až teď a nemůžu si ho vynachválit. Jedním slovem super. Skvělá osvěžující vůně a dlouhá výdrž. Pokud mám srovnat například s Labellem pure & naturals, tak výdrž o 100% lepší. Takže moc doporučuji. Cena do 25 Kč

3) Tvářenka essence sun club


Tuto tvářenku jsem si pořídila ve slevě, když essence vyprodávala nějaké výrobky. A za 29Kč jsem si nemohla přát víc. Sice jsem chtěla bronzer, ale ten už neměli, tak jsem sáhla po této bronzové tvářence pro brunetky. A super, obsahuje malé třpitky, které se na sluníčku krásně leknou a dá se použít i jako ten bronzer na jiné části obličeje. Nevím jestli essence ještě tuto tvářenku má, nebo ji vyprodávala aby se jí zbavila, ale pokud ji má, tak ji určitě vyzkoušejte.

4) Dětský zásyp Aviril


Tak o zásypu se toho už napsalo hodně. Já jsem ho vyzkoušela teprve nedávno, ale nemůžu i na něj stěžovat, používám ho na všechno. Po holení, na zarudlá místa a podobně. Je dobré, že je určený pro miminka, takže máte jistotu že ani Vás nijak nepodráždí. Myslím, že více se o něm rozepisovat nemusím. Za 22 Kč mi vydrží roky, protože je toho v něm hafo.

5) Jumbo tužka na oči essence z řady Metallics - bronzová


Tak bez této jumbo tužky si v poslední době nedokáži představit svou existenci. Tato řada byla v drogériích v prodeji loni před Vánoci, ale já jsem ji začala používat teprve měsíc zpět. Mám bronzový odstín. Nějdřív jsem ji používala jako stíny a linky, kdy jsem ji míchala s černou tužkou, ale nyní používám samostatně. Háže kríásné odlesky, Oči jsou prozářené, jemně nalíčené a prostě super. Sice ji teď už nikde neseženete, ale já jsem ji sem dát musela, protože je to můj miláček :-D. Jen mě mrzí, že to byla jenom limitka :-(.

Mějte pěkný den

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář!