Štítky

středa 22. února 2012

5 favoritů měsíce prosinec

Vystaveno 17. 1. 2012
Je sice už půlka ledna, ale i tak opožděně píšu o svých 5 nej výrobcích měsíce prosince.

1) Rtěnka Rimmel lasting finish by Kate - odstín 03

Tato rtěnka je super, krásný odstín a také skvělá výdrž. Poslední dobou jsem si oblíbila nude barvu a tahle rtěnka je jednička.


2) Ryor - dvoufázový odličovač

Už jsem ho jednou měla, ale ráda jsem se k němu opět vrátila. Je to super odličovák, který odlíčí úplně všechno. Po většinu roku používám pouze ubrousky (já barbar), ale tento odličovák mám moc ráda. Jen moc rychle ubývá :-(.


3) Norkový výživný krém

Nevím, zda změna mé pleti byla opravdu způsobena tímto krémem nebo jen dobrým obdobím, ale i přesto jej chi doporučit. Po 14-ti dnech používání se má pleť hodně zlepšila, že jsem mohla chodit bez makeupu. Po zlepšení jsem já nešťastnice krém přestala používat a před několika dny se má pleť vrátila do starých kolejí, takže opět startuji 14-ti denní regenerační kúru tohohle krému. Pleť mi vydržela krásná zhruba měsíc. Je ale hodně mastný, takže se hodí hlavně na noc.


4 + 5) Tvářenky ze základní řady E.L.F.

Asi v půlce prosince jsem si pořídila své první dvě tvářenky od značky E.L.F.. Nejdříve jsem váhala zda zvolit tvářenku ze studio řady za nějakých 90 Kč nebo ze základní řady za 40 Kč. I přesto, že jsem na tvářenky ze základní řady četla mnoho negativních recenzí, rozhodla jsem se, že to risknu. A udělala jsem dobře. Jsou opravdu úžasné. Jde s nimi vytvořit jak jemná vrstva, která nejde ani vidět, tak tváře jako marfuša :-D.Otvírání mi také vyhovuje. Mám odstín Coy, který je takový chladnější a odstín glow, který tváře hezky rozjasní.
Ovšem pokud se podíváte na fotku, uvidíte, že odstín Glow je rozbitý na maděru. Ano. Ale domnívám se, že je to moje vina, protože jsem byla zrovna na cestách a s kosmetickou taštičkou nejednou ,,břinkla" o zem. Moje smůla. Ale i přesto jsem do obou tvářenek zamilovaná, mohu je jen a jen doporučit a přemýšlím o koupi dalších odstínů.


To je vše přátelééé! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář!