Štítky

čtvrtek 1. března 2012

Pigmenty NYX

Pigmenty od NYXu vlastním už asi 2 roky, ale použila jsem je dohromady asi tak 3x. Neumím s nimi pracovat. Musím se přiznat, že jsem si donedávna vůbec nevzpomněla, že nějaké mám. Nedávno se mě však jedna slečna tu na blogu zeptala, zda vlastním ještě nějakou věc od NYXu. A tímto slečně moc děkuji, protože jsem si na pigmenty vzpomněla a znovuobjevila. Poslední dva dny jsem je znova testovala a zkoušela se jimi líčit. Už to není tak strašné jako kdysy a docela to s nimi začínám zvládat. Ikdyž vykouzlit s nimi nádherné přechody se mi zatím až tak nedaří.

Vlastním pigmenty 4 NYX ultra pearl mania, ale na zkoušku klidně úplně stačí třeba jen 2 odstíny. Nyní už vlastním pouze 2 odsypky a 2 celé pigmenty, protože jsem je před nějakou dobou prodala s tím, že jsou mi nanic. Prodeje ale nějak nelituji, protože v zakoupené lahvičce je jich poměrně moc na běžnou spotřebu, takže mi bohatě stačí odsypky.
Pigmenty nenesou název pigmenty jen tak, je to proto, že jsem perfektně pigmentované, vydrží dlouhou dobu (tedy s podkladovou bází) a na sluníčku se krásně lesknou, odráží světlo a působí kovovým dojmem.

Zde jsou jednotlivé odstíny nafocené. Ale přeju si aby bylo léto nebo alespoň jaro, abych mohla pořizovat fotky, které budou co nejvíce zachycovat skutečnost, takže tady takový pokus, ale není to až zas tak špatné. :-)



Odstíny - Mocha, Walnut, Penny, Lime

Před nákupem těchto pigmentů jsem asi týden projížděla internet křížem krážem a pátrala po nejhezčích odstínech. Byla jsem na vážkách, ale nakonec jsem si vybrala odstíny, které se mi nejvíce líbily. S tou zelenou to byl zase takový můj úlet, protože já se líčím jen dohněda :-D, ale budiž.

Kdo by pigmenty neznal a v životě je neviděl, tak řeknu něco i o jejich konzistenci. Jsou to sypké oční stíny - je to takový jemný prášek. Při aplikaci si stín naberete na štětec, oklepete a aplikujete. Na nanášení pigmentů nedoporučuji pěnové aplikátory. Pravděpodobně Vám to s nimi ani nepůjde, takže si kupte štětec (pro začátek třeba za 29 Kč z Rossmana - štětec na oční stíny for beauty - psala jsem o něm v článku o štětcích).



Pigmenty seženete stejně jako jsem psala u paletky NYX, tak na eshopu s kosmetikou NYX, na mimibazaru, na aukru, v USA...
Cena se pohybuje za 1 lahvičku o obsahu 5 ml cca 45 Kč. Vždy vybírejte podle obrázků, na kterých jsou dámy pigmenty nalíčené. Je to daleko lepší než se rozhodovat podle barviček na obrázku.
A nyní již pigmenty na ruce. Jedny jsou focené ve stínu, jedny na sluníčku (alespoň trochu vídíte tu krásu).






Pokud váháte, zda si pigmenty objednat nebo ne, tak Vám doporučuji vyzkoušet. Naučit se s nimi pracovat není lehké (aspoň tedy pro mě), ale časem to příjde :-). Pokud by se někomu líbil odstín Lime a Penny, mám tyto lahvičky ještě doma, jen je z ních úplně malinko odsypáno, takže bychom se mohli domluvit na prodeji.
Pěkný zbytek dne Daisy...

6 komentářů:

  1. Pigmenty vypadají moc krásně. Já s nimi žádnou zkušenost nemám, pořád tak nějak váhám a raději zatím zůstávám u klasických stínů.

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. mne lepsie vyhovuju klasicke tiene, ale je fakt, ze nedavno ma dost lakali aj pigmenty..

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mám raději klasiku, ale občas není trocha experimentů od věci :-)

      Vymazat
  3. Já tedy žádné pigmenty nevlastním, a zatím o nich ani neuvažuji, ptž vím jak jsem děsně "šikovná" a dopadlo by to tak, že bych měla stíny všude možně jen ne na očích :D Dále bych ti chtěla smeknout poklonu, že je tu prakticky každý den nový článek! Jsem ráda, a mám se vždycky večer na co těšit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc. Snažím se neusnout na vavřínech a vybudovat si nějaký slušný základ čtenářů a tím, že budu přispívat jednou týdně jich sem moc nenalákám. :-)

      Vymazat
  4. Teda to jsem ani nevěděla, že NYX má pigmenty:-) Znala jsem jen od MACu a z BarryM:-) Jsem nový follower a byla bych moc ráda, kdybys byla i ty můj:-)

    Můj blog: http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář!