Štítky

pondělí 27. února 2012

Montagne jeunesse - ovocné pohlazení

Máme tu další slíbený článek, a to recenzi na masku od Montagne jeunesse - ovocné pohlazení.
Přepadla mě zase chuť vyzkoušet nějakou novou masku a v tom mi Rossmann hrál do noty, protože měl ve slevě masky od Montagne jeunesse, které jsou všude hodně chválené. Navíc nejsou testované na zvířatech, což také stojí za zmíňku. Drogérie myslím nabízí 6 druhů těchto masek.
Docela dlouhou dobu jsem u regálu s maskami stála a nevěděla kterou si vybrat. Slupovací jsem vyloučila ihned, protože by nejspíše mé suché pleti neprospěly. Čokoládovou jsem už měla a musím říct, že byla velmi dobrá, ale teď jsem přeci jen chtěla vyzkoušet nějakou úplnou novinku. Masku s výtažky z moře jsem také vyloučila, měla jsem ji jednou a je přehnaně parfémovaná, že jsem ji musela smýt předčasně. Smrdí jako ty vůně do vysavače a účinky má nulové.

Nakonec jsem si vybrala masku ovocné pohlazení. Na masce je uvedeno, že čistí póry, což by také neškodilo a ...
Výrobce uvádí:
,,Čistá, svěží a hladká pokožka
Zářete zdravím - naše směs malin, manga, meruněk, broskví a granátového jablka není nápoj, ale je to prostředek, jak Vás dostat do báječné nálady díky svěží, vyčištěné a hladké pokožce."


Moje poznatky:
Po otevření pytlíčku Vás do nosu praští příjemná vůně. Stejně jak to výrobce uvádí na přebalu masky, máte chuť ji sníst. Ta vůně je opravdu velmi příjemná, nevtíravá, svěží. Připomene Vám léto, což já v těchto hrozných dnech docela potřebuji (a kdo asi ne? VždyŤ ta dlouhá zima mě už ničí). Plusem těchto masek také je, že jsou prodávány v poměrně velkém balení, takže jedna maska Vám vystačí i na tři aplikace.
Masku jsem nanášela štětce a musím uznat, že konzistence je opravdu skvělá. Není ani tuhá, ale ani moc tekutá, jako jiné masky, jiných značek. Na obalu je také napsáno, že se má nechat působit 10-15 minut a nebo až do jejího úplného zaschnutí - schne velmi rychle, já jsem ji měla vyschlou asi po 5 minutách. Na tváři jsem ji měla celkem asi 12 minut. A během doby působení cítíte jak se Vaše pleť scvrkává, mně například nešlo skoro ani mluvit :-D.
První negativum, které jsem u této masky shledala bylo její odstraňování. Tím jak zaschla nešla pořádně smýt. Samozřejmě že masku smývám houbičkou k tomu určenou, ale stejně. Musela jsem vyvíjet velký tlak, abych zaschlou masku odstranila.
Po smytí masky jsem pleť jemně osušila ručníkem na pleť a utíkala k zrcadlu pozjišťovat výsledky. :-)

Takto mi maska na obličeji uschla již po necelých 5 minutách
 
Výsledek:
Pleť byla pěkně jemná a hladká na dotek. Na masce je uvedeno, že čistí póry - moje tedy nevyčistila. Samozřejmě každá pleť je jiná, takže je možné, že Vám pleť vyčistí, ale také je dost možné, že na tom budete stejně jako já. Pleť po masce vypadala více méně svěže, zdravě. Nicméně jsem na nose a na čele mezi obočím objevila suchá místa. To se mi stává tedy u každé masky, ale snad někde existují i ry, které mě tak nevysuší. Navíc jsem po odstranění masky cítila i pnutí ve tvářích, takže je nejvhodnější po masce ihned hydratovat krémem.
Masku doporučuji, už kvůli té vůni. Pokud netrpíte na suchá místa jako já, mohla by být to pravé pro Vás, ovšem nečekejte od ní nějaké zázraky. Na svou kolegyni, čokoládovou masku, nemá. Ještě mám v balíčku masku asi  na 2 použití, takže bude testovat dále, třeba to příště bude lepší.

Název: Montagne jeunesse - Ovocné pohlazení
Prodejna: Rossmann
Obsah: 20 g
Cena: 30 Kč
Hodnocení: 3-

4 komentáře:

  1. Kdysi jsem si myslím koupila taky tuhle masku a líbilo se mi, jak mi obličej zkameněl doslova :D Ale už si vůbec nepamatuju, jak jsem s ní nakonec byla spokojená. Nechceš napsat o té čokoládové? Zní to lákavě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře, napíšu si to do diáře a určitě o ní napíšu :-)

      Vymazat
  2. Minuly tyden jsem zkousela myslim tu s vytazky z more, jak je tam ta modra pani, ale ta byla teda nic moc.. Takze asi zustanu u sve bahenni masky Balea za 19kc :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já tyhle masky úplně zbožňuju! :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář!