Štítky

pátek 24. února 2012

24. 2. 2012

Tak jsem tady. Konečně jsem svůj blog přetáhla na blogspot. Snad se mi tu s Vámi bude dařit. Ty nejdůležitější příspěvky jsem přesměrovala na blogspot. Zbytek starých článků si můžete přečíst na mém starém blogu, jehož adresa je:

Na blogspotu se mi více líbí to, že se můžou moji čtenáři přidat k pravidelným čtenářům a celkově je blogspot oblíbenější. Takže Vás tu srdečně vítám a jak jsem již uváděla na blogu, budu ráda za jakýkoliv komentář, protože určitě to všichni znáte - záčátky jsou nejtěžší. A je hodně těžké se na to nevykašlat, když Váš blog čtou dva lidi. Ale já jsem se zařekla, že to vydržím :-). Tak buďte první kdo můj blog kometujete nebo první kdo se přidáte k mým pravidelným čtenářům :-) Budu se těšit a snad to spolu vše zvládneme :-)

2 komentáře:

  1. Máš moc hezký design blogu :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, potěšila si mě se svými komentáři i s tím, že jsi se přidala k pravidelným čtenářům:-)

      Vymazat

Děkuji za komentář!