Štítky

středa 22. února 2012

Moje štětce

Vystaveno 17. 1. 2012



Ahoj čtenáři,
Musím se Vám přiznat, že donedávna jsem byla trošku kosmetický ,,flákač". Sice ještě trošku jsem, ale už jsem si alespoň doladila svou výbavu štětců. A teprve teď jsem poznala, že vystačit si jen se dvěma podprůměrnými štětci jsem mohla jen já. Ale jsem ráda, že jsem to napravila a právě teď Vám představuji moji sbírku štětců + recenze k nim.

Ještě pro začátek bych podotkla, že nevlastním nějak extra drahé štětce, ale štětce, které mi vyhovují a zdají se mi dobré. Samozřejmě můj subjektivní názor. Někdo by mi mohl oponovat, že když jsem nepoznala štětce od MACu, tak nemám co říkat o kvalitě, ale i přesto....


Začnu zleva.

Má největší štětcová láska. Stipple brush z řady studio od E.L.Fu. Kdo nevyzkoušel nepochopí. Když jsem si jej objednávala, myslela jsem si, že se s ním ještě další měsíc budu muset učit pracovat, ale opak byl pravdou. Když jsem jej poprvé vzala do ruky, tak mi to s ním šlo, jak se starým známým :-). Je opravdu perfektní a kdo váha, zda si ho objednat či ne - běžte do toho! Štětec má dvojí štětinky - bílé, delší a černé kratší. Makeup se na pleť nanáší buď ,,ťupkováním" nebo krouživými pohyby. Skvěle se do pleti zapracuje a ta potom vypadá velmi přirozeně. Už žádné špinavé ruce od makeupu a maska na obličeji - to je Stipple brush!!!


Druhý je štětec na pudr z řady studio od E.L.Fu. Ten je sice celkem dobrý, ale mě moc nevyhovuje. Sice se pyšní pozitivními recenzemi, ale právě tady platí, že každému vyhovuje něco jiného. Občas s ním pudr nanesu, ale to opravdu jen velmi sporadicky.
Je docela hustý a nabírá (podle mého) strašně málo pudru na to, aby tvář perfektně zmatnil.

Třetím je štětec na tvářenku ze základní řady od E.L.Fu. Jedna recenze špatná, druhá dobrá, co z toho si má člověk vybrat? Já jsem to riskla a nelituji. Tak jako se mi nanáší tvářenka nyní, tak se mi ještě nikdy nenanášela. Perfektně se s ním dá stínovat. Nanáší dostatek tvářenky, nepadají z něj chlupy - co víc si přát? A za neuvěřitelných 39 Kč. Skvělá koupě!


Čtvrtý štětec je také ze základní řady od E.L.Fu a jedná se o štětec na makeup. Já jsem si ho objdnala jen tak z recese. Za 39 Kč?! Proč ne. Zas tak špatný není, ale kdo poznal stipple brush, tak už pro něj nic nebude tak dobré. Makeup se s ním dá nanést celkem dobře, ale chce to více šikovnosti a více času, protože štětec občas dělá šmouhy, takže je třeba makeup pořádně do pleti zapracovat. Ale ideální je tento štětec na nanášení masek. Už ho nedám z ruky!

Další je štětec z Rossmana za 89 Kč - štětec na pudr. Je hodně hustý a velký. Myslela jsem si, že až mi příjde štětec na pudr od E.L.Fu, tak tento někam zahodím, ale jsem ráda za to, že jsem to neudělala. Protože jsem na něj už zvyklá a pudr se mi s ním nanáší úplně super, takže ho používám směle dál. Nevím jestli Vám bude také vyhovovat, ale za mě je perfektní.


Další štětec z Rossmana. Už ani nevím kolik stál, snad 40 Kč?! Štetec na tvářenku. Do té doby, než jsem si pořídila štětec na tvářenku od E.L.Fu, tak jsem si myslela, že je celkem dobrý, ale teď?! Propadák. Hustý, silný, škrábe... Tvářenka se s ním nanáší docela špatně a pak máte na tvářích velké fleky, protože je strašně hustý a velký. Za mě palec dolů!


Vějířový štětec z Oriflame. Cena?! 109 Kč. Tdy zase jednou Oriflame udělal menší podvod na lidi, když napsal ,,vějířový štětec na pudr". Myslela jsem si bůhví co nepříjde a přišel štětec vějířovitého tvaru s pár štětinami. Tímto by pudr nenanesl vůbec nikdo. Jedná se totiž spíše o oprašovací štětec. Nic naplat, alespoň ho tedy používám na to oprašování očních stínů.

Další 2 štětečky jsou opět z Rossmana a cena byla nějakých 20 Kč za jeden. Jsou určeny na oční stíny. Asi to nebudou úplné jedničky, ale mně stačí. Stíny používám pouze občas a stejně je nanáším prstem. Tento štěteček použiji pouze v závěru líčení, když chci stíny trosku spojit a skrýt přechody mezi nimi. Jeden štěteček používám na multifunkční líčidla v tubě od E.L.Fu.


Poslední štěteček na obrázku je opravdu jen takový vtípek. Používám ho tak jednou za půl roku, když se mi slepí řasy a podobně. Už ani nevím odkud ho mám, je nejspíš skoro stejně starý jako já, ale mě stačí. :-)


Ještě jsem Vám zapomněla nafotit kabuki brush od E.L.Fu. Mám ho, ale je úplně nový, ještě jsem ho nezačala používat. Jen jsem ho asi jednou vyzkoušela, ale zatíkm mu nepřišla na chuť.


Pokud vlastníte nějaké štětce a záleží Vám na nich, nazapomínejte na jejich čištění!
Já štětce po každém použití čistím přípravkem od E.L.Fu, který stojí 87 Kč. A alespoň tak trochu o ně každý den pečuji. Stačí přípravek nastříkat v potřebném množství na ubrousek a štětcem po něm jemně přejíždět a kroužit do té doby, než štětec nebude čistý.
Jinak jednou týdně by se měli štětce pořádně vyprat. Buď jemným šampónem nebo tekutým mýdlem. Nezapomeňte je ale sušit štětinkami dolů, aby do rukojeti nenatekla voda. V žádném případě je nesušte na topení, ale volně na vzduchu.

Zde je zmiňovaný přípravek od E.L.Fu.


Snad se Vám článek líbil. A jaké používáte štětce Vy????

1 komentář:

  1. Ja pouzivam taky vetsinou Elfi stetce ze Studio rady, prijdou mi super (ikdyz tedy nemam porovnani treba se Sigmou nebo M.A.C., ale na to moje patlani to bohate staci a jsem s nimi spokojena) Jinak ostatni vyrobky od Elfu mi prijdou takove prumerne, ale treba s bazi pod ocni stiny za 39,-korun jsem taky velice spokojena. Stetce se snazim pravidelne cistit, pouzivam k tomu destky sampon :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář!