Štítky

pátek 24. února 2012

Mary Kay - TimeWise hydratační gelová maska s regeneračním účinkem

Dnes Vám přináším zhodnocení nové pleťové masky od Mary Kay.


Mary Kay o ní píše:
,, Nová TimeWise hydratační gelová maska s regeneračním účinkem v sobě zahrnuje 10 účinků obnovujících pleť, 10 minut hýčkání.
Minimalizuje viditelnost pórů
Udržuje vlhkost pleti
Okamžitě hydratuje
Uvolňuje napětí
Vyhlazuje
Uklidňuje
Zpevňuje
Zjemňuje
Vyživuje
Čistí
Získejte nejnovější přípravek z řady TimeWise, který okamžitě hydratuje pleť, udržuje životodárnou hydrataci a pomáhá Vaší pokožce maximalizovat každou kapku vody, takže Vaše pleť vypadá svěží a mladší"

Sama osobně jsem si nebyla jistá, jestli tato maska není určena spíše starším ročníkům, nakonec jsem si ale řekla proč ji nevyzkoušet. Byla jsem hlavně zvědavá, jestli má opravdu těch 10 účinků, jak tvrdí. Potom by se totiž stala dokonalou maskou.
Na stránkách Mary Kay patří mezi nejoblíbenější produkty a byla také doporučena asociací vizážistů a stylistů ČR.

Mé poznatky:
Na tuto masku jsem byla nesmírně zvědavá, jestli opravdu zaručí těchto 10 účinků. Po rozdělání vzorku jsem si nebyla jistá jestli takové množství vystačí na celý obličej, protože opravdu to bylo skoro NIC. Po rozetření to ale stačilo, na celém obličeji byla slabá vrstva této gelové revoluční masky. Maska má účinkovat 10 minut - 10 minut hýčkání. Já jsem si tedy až tak hýčkaná napřipadala, ale to není podstatné. Musím uznat, že vůně je docela příjemná a i při roztírání působí maska velmi příjemně. Po 10 minutách jsem masku odstranila a utíkala se podívat na výsledky do zrcadla.

A tady je výsledek:
Póry byly možná trošku menší, ale nic převratného se nekonalo.
Jestli maska udržela vlhkost v pleti, to bohužel nepoznám, ale na nose a na čele se mi objevily sušší místa.
Zda maska okamžitě hydratuje - viz.výše u vlhkosti.
Uvolněné napětí jsem též nezaznamenala.
Pleť mi opravdu pěkně vyhladila.
Měla jsem ji i docela barevně sjednocenou.
Zpevnění jsem nezaznamenala - asi to bude ale tím, že mám pleť ještě docela mladou a pevnou.
Zjemnění jsem zaznamenala opravdu velké. Pleť byla na dotek velmi příjemná. Měla jsem nutkání se stále hladit :-D
Zda mi maska mou pleť vyživila nepoznám, snad by to bylo prokazatelné po vícero použitích.
Čištění bylo nulové - pleť byla ve stejném stavu jako před nanesením masky.

Výsledek? 750 Kč bych za 85 ml této masky rozhodně nedala, protože jsem u ní nezaznamenala žádné účinky, které by neuměla jiná drogérková maska. Možná to bylo tím, že mám pleť mladou a maska je určena starším ročníkům, ale i kdyby. Čekala bych alespoň to vyčištění pleti či minimalizaci pórů. Ani jedno se nedostavilo.
Pokud se Vám nechce utrácet zbytečně peníze, napište si Mary Kay o vzorek této masky. A poté dejte určitě vědět, jak na Vás působila a zda fungovala.
Čekala jsem opravdu revoluční masku, ale bohužel. Snad brzo najdu tu která mě oslní.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář!