Štítky

středa 22. února 2012

Zázračný kelímek Oriflame

Vystaveno 23. 2. 2012

Tuto malinkou dózičku určitě všichni znáte nebo jste o ní minimálně jednou slyšeli. Já jsem ji kdysi dostala při registraci jako Oriflame lady (už jí docela dlouho nejsem) a vůbec jsem nevěděla o co se jedná. Pak jsem si o ní ale vyhledala nějaké informace, ale stejně jsem ji nepoužívala. Občas jsem si s ní natřela popraskané rty, nic víc.


Pokud ale čtete můj blog, tak jistě víte, že mám velké problémy se šupinkami na nose, popřípadě někdy i na čele. Před nedávnem se mi objevily v docela značné míře a já jsem vypadala jako šupinatý kapr - vyzkoušela jsem od obyčejné modré Nivei (která mi dříve pomohla), přes krémy od Biodermy, až po mnou velmi oblíbený norkový krém. Nic nezabíralo, byla jsem z toho již zoufalá, ale pak jsem v šuplíku našla tuhle dózičku a napadlo mě jako poslední možnost vyzkoušet tento zázračný kelímek. Za dva dny nebyla po šupinkách ani zmínka. Nechce se mi tomu věřit, ale tento kelímek je opravdu zázračný! Šupinky mi vyléčil a já se teď pyšním krásným bezchybným nosem :-).

Při používání jsem si všimla, že možná trošku zanáší póry, ale zase ne v nějaké neúnosné míře, takže mi to ani tolik nevadí, však ho nebudu používat pořád, ale pouze v krizovém období.

Snad je to něco na způsob kosmetické vazelíny, ale jelikož jsem ji nikdy neměla tak nemůžu srovnavat. Co myslíte? Je to jen reklamní tah Oriflamu, že do tohoto kelímku nacpe vazelínu a pak ho prodává za neslušný peníz???
Jelikož mi pomalu dochází a chci ho mít v šuplíku jako takovou první pomoc, tak opět budu uvažovat o koupi, ale určitě ne za nehorázných 219 Kč za takovou trošku, jen až bude akce nebo risknu tu vazelínu.

Musím uznat, že tohle je z Oriflamu úplně nejlepší výrobek co jsem kdy měla. Jen mě mrzí, že jsem na něj nepřišla už dříve, protože jsem dlouhou dobu svůj boj se šupinkami prohrávala. Ale lepší pozdě, než vůbec.

Takže kdo zápasíte se suchou kůží, tohle je můj tip ode mne!!! 100% funkční :-)
  

1 komentář:

  1. Tajemství tohoto kelímku je ve včelím vosku(parafin), lanolin, který obsahuje, i další účinné látky, stačí pročíst složení, které je volně dostupné na ofiko stránkách Oriflame (http://cz.oriflame.com/products/product-detail.jhtml?prodCode=22879) tady je odkaz. A s tou cenou to taky není tak "horké" V aktuálním katalogu je k dostání nový třešňový za 99,- (pak je ještě čokoládový, karamelový, vanilkový) Dá se dokonce sehnat i varianta v tyčince. Můžeš zkusit i e-shop ...možností je prostě spousta.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář!