Štítky

středa 22. února 2012

ECOcheese

Vystaveno 9. 2. 2012

Dnešní článek bude trochu OT, ale pokud nejste lhostejní k přírodě a alespoň třídíte odpad, tak byste v něm mohli najít zalíbení. Nejsem žádný nadšený ekolog, ale dělám aspoň ekologické minimum a to, že právě třídím odpad, nevyhazuji v přírodě odpadky atd. Já vím, že je to možná zbytečné, protože stejně někdo jiný půjde a vysype v lese celou svou popelnici, ale stejně. Neunesla bych přes srdce, kdybych měla obal od tatranky vyhodit na zem nebo spálit plastovou láhev.



Jednou z možností jak se starat o životní prostředí je recyklace. Na internetu se toho dá najít hodně. Ale teď jedna otázka na tělo! Sbíráte staré baterie??? Já jsem je i přes své ekologické přesvědčení dosud házela do koše, ikdyž jsem si v různých prodejnách všimla nádob na vybité baterky. Ale říkala jsem si, že je doma nebudu skladovat sto let, než jich nasbírám pytel a s jednou se tam nepotáhnu :-/.
To jsem ale ještě nevěděla o firmě ECOcheese, která na baterky vyrábí pěkné papírové boxy. Přece jen takhle to skladování a sbírání starých baterek nebude tak otravné a možná se Vám tento box bude skvěle hodit i do bytu. Vybrat si totiž můžete ze 4 barev. Domů Vám pak příjde rozložená krabička, kterou lehce složíte a pak už jen sbíráte a recyklujete.



Víte že... ročně se na trh uvede asi 3000 tun baterií, což v přepočtu znamená asi 150 000 000 ks AAbaterií

A jak tento boxík získat? Stačí na http://www.ecobat.cz/ vyplnit formulář (chci ecocheese) a zvolit si barvu a box Vám zhruba do týdne příjde. Je to jednoduché, tak nebuďme lhostejní k životnímu prostředí.
I malá pomoc je pomoc. A když nic, tak stačí ten dobrý pocit!

A příště zase klasický článek...:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář!