Štítky

středa 22. února 2012

Recenze 3 - šampón a kúra pro lesk vlasů Balea

Vystaveno 2. 2. 2012

Dostáváme se ke třetí recenzi na blogu. Dnes budeme recenzovat vlasovou kosmetiku, kterou jsem si koupila na doporučení jedné z blogerek, která ji na svém blogu také recenzovala a vychválila.

Takže já jsem si na doporučení zakoupila šampón na hnědé vlasy a také kúru pro lesk vlasů, a tady jsou mé zkušenosti!
Několik dní jsem si pravidelně umývala vlasy tímto šamponem a poté použila vlasovou kúru Balea, ale zjistila jsem, že i po umytí mám na dotek vlasy takové mazlavé, jakoby mastné, což tvořilo nepěkné pěšinky na vlasech (však to znáte, když už potřebujete hlavu umýt, tak pokud máte vlasy v culíku, tak Vám to na temeni a všude dokola vytváří nepěkné cestičky). Prostě tak. Takže jsem po několika uváženích používala jen šampón bez kúry. A v tu chvíli jsem na to kápla. To co mi příšerně vlasy mastilo a dělalo dojem, jako bych si vlasy týden neumývala byla kúra pro lesk. Jakobych si vlasy namastila olejem. Se šampónem jsem ale moc spokojená, vlasy mám pěkně lesklé, hlaďoučké, voňavé a zdá se mi, že i tmavší. Šampón i kúra totiž trošičku zabarvují. Celkově mé vlasy nyní vypadají zdravěji a leskleji. A já jsem velmi spokojená.

Takže ortel zní: Ve srovnání s recenzí od slečny jde vidět, že každému opravdu nesedne všechno. Každý jsme jiný a proto je třeba zkoušet různé výrobky. Šampón moc doporučuji, kúru už nikoliv. Ale a\´t každý zkusí vyzkoušet. Jinak pokud by měl někdo o kúru zájem, tak jsem z ní vytlačila asi 4 kapky velikosti lískového ořechu.


Šampón
Výrobce: Balea
Obsah: 250 ml
Cena: 39 Kč
Hodnocení: 1

Kúra pro lesk vlasů
Výrobce: Balea
Obsah: 150 ml
Cena: 69 Kč
Hodnocení: 5

Mějte se!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář!