Štítky

středa 22. února 2012

Lip Balm with natural extracts

Vystaveno 16. 2. 2012

Na tomto balzámu mě jako první zaujala ta roztomilá, malinká krabička. I přesto, že nejsem fanda balzámů do kterých se ,,hrabe" prsty, tak jsem věděla že ho musím mít.



Balzám jsem zakoupila v Tescu ve Vánočních balíčcích po 3 kusech. O těch ostatních 2 zase příště, mám je schované a možná jeden z nich budete moci brzy vyhrát v giveaway, aby jste mohli porovnat své zkušenosti s mými.

Tento který právě teď používám je s vůní manga a nektarinky a obsahuje přírodní extrakty. Já jej používám jen večer nebo když jsem doma, protože tahat ho někde sebou mi přijde celkem nehygienické a navíc je hodně lepkavý, za což ode mě získává mínus. Ale na druhou stranu pokud si jím rty přetřete, tak je máte nádherně lesklé, jako by jste je přetřeli leskem s největším faktorem lesku :-).Vůně je taková svěží, připomínající ovoce (výše uvedené), ale i přesto v něm cítím trochu chemie. Ubývá, no vlastně skoro vůbec neubývá, tudížho asi budu mít ještě tak 2 roky :-D Abych však řekla pravdu, je to asi spíše ten lesk než balzám, protože rty nijak nevyživý, jen je oživý (leskem), takže v tomto ohledu také zklamání.

Jediným pozitivem mi na tomto balzámu příjde pouze ta roztomilá krabička a vcelku příjemná vůně. Ale za necelých 30 Kč na které mě přišel (byl ve slevě), proč ho nevyzkoušet...Ale za původních 180 Kč bych ho nikdy nekoupila.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář!