Štítky

středa 22. února 2012

Makeup Revlon Colorstay

Vystaveno 21. 2. 2012

Makeup od Revlonu používám již od začátku února, takže jsem přesvědčena, že nastal ten pravý čas, napsat na něj alespoň nějakou recenzi. Tento makeup je už docela profláklý (ruku na srdce, kdyby nebyl, asi bych si ho nikdy neobjednala), takže o něm už bylo napsáno strašně moc, takže já to vezmu jen ve stručnosti, ale snad zmíním ty zásadní věci. Pokud by Vám něco chybělo, napište do komentů a já Vám vše ráda zodpovím! :-)

Makeup Revlon colorstay se vyrábí ve dvou variantách, a to:
1) Revlon colorstay pro smíšenou a mastnou pleť
2) Revlon colorstay pro normální a suchou pleť
Vybrat si můžete ze široké škály odstínů, takže věřím tomu, že si každý najde ten svůj na základě typu své pleti.

Vzhledem ke svému typu pleti jsem si vybrala makeup pro normální a suchou pleť. Možná by nebylo od věci zopakovat, jakou pleť vlastně mám...
...mám mastnou T-zonu se sklonem k vysušování, na tvářích občas viditelné póry. Nos se mi strašně moc vysušuje, kolikrát z těch šupinek úplně šílím, po chvíli se zase mastí. Prostě pleť na dvě věci...


Makeup jsem objednávala z aukra, protože na e-shopech jsou zbytečně předražené. Tento makeup zakoupíte v Americe na letišti za nějakých 150 Kč, tak proč za něj v Čechách dávat 300 Kč?! Tak jsem řekla ne. Já jsem si ho objednala za krásných 199 Kč a byla jsem přesvědčena, že pokud mi nebude vyhovovat, tak se z toho nebudu hroutit tak, jako kdybych za něj dala právě 300 Kč. V drogérii jsem si totiž za tu cenu nakoupila už tunu makeupů a všechny postupně šli z domu. Jsem já totiž zapeklitý člověk, vždy mi totiž všechno nesedne. Nejsem sice nějak náročná, ale můj nos ano! :-/

Teď už ale k recenzi.
Vlastním odstín 150 Buff. Ještě bych chtěla podotknout, že pokud si vybíráte odstín tohoto makeupu, tak buďte hodně ostražití jestli koukáte na reálné odstíny makeupu na suchou a normální pleť nebo na odstíny makeupu pro mastnou a smíšenou pleť - odstíny pro suchou a normální pleť jsou totiž tmavší než odstíny pro mastnou a smíšenou - takže pozor na to!!!!

Po prvním otevření lahvičky a nanesení makeupu na pleť jsem se docela lekla, neboť jsem si připadala až moc bílá - taková mrtvolka, ale to byl pouze prvotní pocit, neboť...
...neboť po chvilce se makeup perfektně přizpůsobí pleti a vy vypadáte přirozeně. Pleť působí jako by na sobě žadný makeup neměla. Za sebe ale musím říct, že jsem s ním měla zezačátku problémy, a to hned 2:
Jedním z nich bylo, že mi makeup dělal na tváří šmouhy - používala jsem na něj totiž stipple brush, nyní používám kabuki face brush a problém je vyřešen. Kabuki má totiž husté štětinky a tak ním makeup neproplouvá jako stipplingem.
Druhým problémem byly moje proslulé šupinky na nose, Revlon patří do kategorie makeupů, které je maximálně zvýrazňovaly, takže než jsem vyhrála se šupinkami boj, tak jsem vypadala hrozně. Takže pokud máte podobný problém jako já, tak si jej nejdříve, než začnete používat tento makeup vyřešte. :-)

Teď mám pleť v pohodě a jsem s Revlonem maximálně spokojená. Sžila jsem se s ním docela rychle. Řekla bych, že je lehce krycí (podle mě, protože jsem se setkala i s názory že je středně krycí nebo krycí). A za sebe také musím potvrdit, že je pravda, že na pleti vydrží opravdu 16 hodin. Dnes například přežil i těžké cvičení s Jillien Michaels. Jednou denně stačí jen přepudrovat a vypadáte, jako byste se právě nalíčili. Prostě jedním slovem super. Určitě bych ho všem chtěla doporučit, hlavně proto, že v drogériích mají daleko dražší makeupy, které stojí za starou bačkoru a toto je pohádka.
Ještě další zajímavost, na pleti docela rychle schne, takže abyste se vyhnuly šmouhám je třeba s ním pracovat docela rychle. Parfémace příjemná. Setkala jsem se s reakcemi, že smrdí, ale mě příjemně voní. Tady platí - co člověk, to názor.

Na všech drogérkových makeupech mě totiž vždycky vytáčela jejich oxidace. Zvolila jsem si správný odstín, nalíčila se - vypadala skvěle, ale po chvilce makeup příšerně zoxidoval a já vypadala jako naoranžovělý pomeranč. Toto se Vám u tohoto makeupu nikdy nestane. Navíc má Revlon ještě jedno eso v rukávu, a to, že si můžete vybrat odstín se žlutým nebo růžovým podtónem (odstín 150 buff - žlutý podtón pleti). Jak říkám vyberete si makeup šitý Vám namíru!

Omlouvám se za fotky, ale já nikdy odstíny neumím pořádně nafotit. Na poslední fotce je makeup rozetřen úplně.
Nikdy jsem nevěřila, že bych nějaký takový makeup mohla sehnat a vida, podařilo se. Ještě bych chtěla zmínit názory některých, že na tak drahou kosmetiku nemají. Pokud pohledáte a koupíte makeup od osvědčeného prodejce, tak ušetříte.

Jediným negativem je, ale to už asi všichni víte, že tento makeup nemá pumpičku, tudíž se z něj makeup musí vylévat. Zatím mi to ovšem větší problémy nečiní. Uvidíme, až budu téměř na samém dně, ale snad to vyřeší nějaká špachtlička či něco podobného.


Takže kdo stále váhá jestli do Revlonu jít nebo ne, tak za sebe říkám velké ANO!

Název: Revlon Colorstay - 150 Buff
Zakoupeno: Aukro
Cena: 199 Kč
Obsah: 30 ml
Hodnocení: 1 ***

1 komentář:

  1. S Revlonem jsem naprosto spokojena, ma. Tedy ten druhy typ v odstinu 180 Sand Beige a i na to ze jsem bledule mi krasne sednul... Nejdrive me hrozne vadila ta parfemace, ale postupem casu jsem si ji ovblibila. Doporucuju ho vsem kamaradkam, protoze za tu cenu je vazne super! (ja si ho dovezla z USA asi za 140kc

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář!