Štítky

středa 22. února 2012

Miluju nákupy

Vystaveno 23. 1. 2012

Ahojte,
miluju nákupy...A to ať jsou sebemenší, každá věcička mě neuvěřitelně potěší a ještě více, když nakoupím výhodně! Dnes jsem jela na do města pouze na otočku, ale pár věcí jsem si přeci jen koupila.

Můj dnešní nákup

Největší radost mám z těch dvou krasavců úplně nalevo. Krásné pilníky z F&F se 70% slevou. Jeden mě vyšel pouze na 13 Kč, a to už je výhodná koupě. Navíc mají moc pěkný design. Ten ve starorůžové barvě obsahuje navíc zlaté třpytky.

Další věc, která mě potěšila je časopis Glanc s dárkem. Obecně mám tento časopis velmi ráda, jelikož není drahý, je velmi zajímavý, vždy mě překvapí už jeho obálka a občas i milý dárek. Z Glancu už mám tašku, kabelku, stíny a teď konečně i pruhovanou šálu. Všechny dárky jsou moc pěkné a řekla bych, že i poměrně kvalitní na tu cenu. Dlouho jsem po městě sháněla šedo-černou kombinaci šálky, protože byla všude vyprodaná, ale nakonec jsem ji ulovila. Tím nechci říct, že by ostatní nebyly pěkné - jsou, ale k ničemu by se mi nehodily :-(. Glanc nabízí ještě šálu v modro-bílé a ve fialové kombinaci. Cena je 29 Kč. Tak pospěšte, ať ještě nějakou ulovíte! :-)


A pokud jste jako já milovníci gumových medvídků Haribo, tak pospěšte do Tesca, neboť tam mají ve výprodeji 300 gramové vánoční balení těchto medvídků. Já už mám během psaní tohoto článku půlku snědlou. Mňam!
Na fotce ještě vidíte pohled nebo chcete-li kartičku s novou řadou OD cATRICE ,,Get the Hidden world look!". Tyto propagační kartičky mám velmi ráda, perfektně se mi hodí na nástěnku :-).
A co tato kolekce obsahuje?
Pěnové oční stíny Made to stay soufflé v růžové a hnědavé barvě, prosvětlující bázi, Pěnovou tvářenku (která mě zaujala, ale zdá se mi moc růžová - výrazná) a tekutý metalový lesk na rty. A jedno malé překvápko od Catrice super krásné kapesní zrcátko! Otevřené jsem ho neměla ale desing se mi velmi líbí. Je roztomile malé a má krásné krémové, koženkové pouzdro. A cena? Tuším že 95 Kč.

A poslední věc kterou jsem si dnes koupila je tato pleťová maska z drogérie Rossmann.

Tento týden mají pytlíčkové masky od Rival de Loop v akci za 15 Kč. Už kdysi jsem od nich nějaké masky měla a co bych k nim řekla? Neurazí - nenadchne. Tato maska je s mlékem a medem. Dále obsahuje olej z ořechu macadam a olej z mandlí. Slibuje udržení vlhkosti v pleti a má podporovat přirozeně regenerační proces. Tak uvidíme. Až vyzkouším, podám hlášení! :-)

To je pro tuto chvíli vše, mějte krásný den! Daisy

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář!