Štítky

středa 22. února 2012

Recenze 2 - pleťová maska Rival de Loop

Vystaveno 31. 1. 2012

Ahojky,
máme tu v pořadí druhou recenzi, která se týká pleťové masky Rival de Loop.
Konkrétně je to maska s mlékem a medem, s olejem z ořechu macadam a olejem z mandlí. Prý Vaši pleť hýčká a udržuje v ní vlhkost. Podporuje přirozeně regenerační proces.
Použití: Po vyčištění naneste na obličej. 10-15 minut nechte působit. Zbytky masky vmasírujte nebo setřete. Takže to by byly ty okecávačky, které jsou napsané na každém výrobku a teď už k mým zkušenostem.
Balení obsahuje 2x 8 ml masky. A já dosud nechápu jestli jen já s tím mám takovou zkušenost nebo všichni. Vždycky mi ještě docela dost masky zbyde a to platí u všech masek. Buď mám já malý obličej nebo to výrobci špatně spočítali :-D, ale to není zas až tak podstatné.

Já jsem ji vyzkoušela již v pátek. Mám mastnou T-zonu, která má ale sklon k vysušování a tvorbě šupinek. Takže mě docelá trápí suchá, povadlá, zašedlá pleť.

Nejdříve jsem si pleť vyčistila a udělala si peeling. Používám od Garnieru a to jen proto, že mi je ho líto vyhodit. Všechny peelingy mě strašně vysušují, ale 1x týdně pokud pak náležitě pleť vyživím, to zvládnu.
Poté jsem si na pleť nanesla masku a nechala působit 15 minut. Musím uznat, že opravdu hezky, nevtíravě voní. Po 15 minutách jsem masku odstranila. Jak je napsáno výše, výrobci doporučijí zbytky masky setřít nebo vmasírovat do pleti. Já jsem 3/4 masku setřela jemně papírovým ubrouskem a zbytek masky jsem vklepala do pleti.
A výsledek?
Pleť byla krásně jasná, sjednocená, jemná, vláčná, hydratovaná. Měla jsem stáhlé póry a pleť opravdu vypadala na pohled zdravě a navíc vyživeně. Tato maska, ač stála 15 Kč mě velmi překvapila, protože jak jsem psala minule masky od Rival de Loop mě nikdy nějak extra nenadchly...no a teď tohle!

Opravdu doporučuji, já jsem si včera, ač už není v akci a stojí asi 18 Kč běžela pro další baleníčko do zásoby. Jinak mají ještě nějaké další nové masky, tak třeba příště vyzkouším jinou, ale tuhle můžu opravdu doporučit.
Takovou pleť jsem snad ještě nikdy neměla, a to ani po drahých maskách.


Výrobce: Rival de Loop
Obsah: 2x8 ml
Cena: 18 Kč
Hodnocení: 1*****

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář!