Štítky

středa 22. února 2012

Co skrývá můj kosmetický košíček

Vystaveno 22. 1. 2012
Ahoj,
dnes jsem se Vám rozhodla prozradit, co skrývá můj kosmetický košíček, respektive košík s dekorativní kosmetikou.
Dekorativky jsem dříve měla docela dost, což znamená x stínů, 6 makeupů, pudry a podobně. Toho jsem se postupně zbavila a teď mám jen opravdu to, co využiji a co potřebuju. Je to tedy má veškerá kosmetická výbava, co se dekorativky týče, pokud nepočítám schované pigmenty NYX a asi 2 stíny, které nepoužívám.

Postupem času jsem si v dekorativce oblíbila výrobky, které kupuji stále dokola. Proč zkoušet a hledat stále něco nového, když už jsem našla to, co mi vyhovuje? Sice mě občas hlodá zvědavost a touha vyzkoušet něco nového, ale většinou odolám.

Dekorativku si nekupuji nějakou drahou, ale klasickou drogérkovou v celkem přijatelné cenové hladině. Do nedávna jsem totiž byla studentka, tak peněz na nějakou spešl kosmetiku moc nebylo a ani teď není, ale jak říkám našla jsem si výrobky, které mi vyhovují a jsem s nimi spokojená.
Myslím že i v levné kosmetice se dají najít dobré a kvalitní výrobky, jen to chce trochu více času a hledání :-). Navíc nemám moc ráda blogy, kde některé blogerky recenzují nebo píší o kosmetice, která je pro obyčejné lidi vzdálená na tisíc mil, protože ne každý má možnost koupit si makeup za tisícovku, tvářenku za 800 a podobně. Samozřejmě nic proti nim, je to můj názor. Pokud bych na to měla, možná si tu drahou kosmetiku také kupovat budu, ale zatím bohužel ne.

Ale teď už k té mé kosmetice...

Tohle je všechna má dekorativka. Já vím vypadá to naházené, ale ve skutečnosti je to celkem přehledné. Mám tyhle košíčky strašně ráda, protože se mi vlezou do šuplíku, můžu je kdykoliv vytáhnout a mám jednotlivé věci pěkně uspořádané - zvlášť laky na nehty, zvlášť dekorativku a podobně.


Od určité doby jsem začala používat pouze tónovací krémy, protože jsem zjistila, že vlastně na mé pleti nepotřebuji nic zakrýt, jen ji potřebuji sjednotit. Začala mě štvát maska na tváři, protože jsem (já neználek) používala snad nejhutnější makeup. Takže jsem přešla v tónovacím krémům. Nejvíce mi vyhovuje klasický Dermacol 2in1. Mám ho v odstínu light, což je nejsvětlejší odstín, je super na léto, ale teď bych přece jen potřebovala ještě trošku světlejší. Bohužel Dermacol světlejší nevyrábí, což si myslím že je docela škoda, protože by tím získal určitě více zákaznic než má teď. Na vánoce jsem dostala tónovací krém Dermacol se shimmerem. Ten je také dobrý ale zdá se mi, že teď na zimu je tam těch shimmerů trochu moc. Snad na léto bude lepší, uvidíme.
Jinak jsem vyzkoušela tónovací krém od Baley, který je sice fajn, krásně voní, ale vzala jsem si tmavý. A stejně mi Dermacol vyhovuje více. Pak jsem ještě vyzkoušela tónovací krém od Alltery a ten za mě teda ne, příšerně páchne a krytí ani sjednocení pleti se vůbec nekonalo.


Jeden makeup přece jen vlastním a to tento od Gabriely Salvete. Používám ho sporadicky už asi 3 rok a je to má třetí lahvička. Na tento makeup bylo napsáno spousta negativních recenzí, ale mně vyhovuje. Je velmi lehký, lehce kryje, příjemně voní a výdrž má také solidní. Stojí nějakých 150 Kč a za mě mezi makeupy jednička. Možná bych ho spíše přirovnala k tónovacímu krému, zkuste, za vyzkoušení nic nedáte a třeba Vám sedne stejně jako mně. I když tato značka neoplývá bůhví jakou kvalitou, tento makeup mě příjemně překvapil.


Tak tohle je už hodně provařená věcička mezi blogerkami a veřejností vůbec. Báze pod makeup. Mám ji ještě z dob, kdy jsem používala makeup a opravdu s ní to byla jedna báseň. Nyní mi už jen leží v šuplíku, protože ji pod tónovací krém ani výše zmíněný makeup netřeba dávat. Pokud ale používáte klasický makeup, tak tohle by Vám ve Vaší výbavičce nemělo chybět. Stojí tuším 160 Kč, ale opravdu neprohloupíte.


Abych se přiznala, korektor moc nepoužívám a ani pro mě není nějak důležitý. Vlastním tuto korekční tyčinku od Manhatnu, kterou jsem si nepořídila proto, že ji potřebuji, ale proto, že mě vyšla na nějakých 20 Kč. Takže ji mám a občas ji použiju, ale nepovažuji to za věc, bez které bych se neobešla.


Pudr a tvářenka od Dermacolu s reliéfem krajky.

Pudr mám už asi po čtvrté, ale poslední dobou jsem zjistila, že strašně rychle ubývá. Nevím čím to je, ale vydrží mi zhruba měsíc a to se ani nijak extra nepudruji, ale odstín mi vyhovuje, tak proč pátrat po jiném. Ikdyž mám zálusk na pudr stay mate od Rimmel, ale nemám odvahu do něj jít ikdyž je hodně chválen. Jednak mě nebaví vybírat odstín, protože jen málokdy se strefím a zadruhé jsem dosud měla s kosmetikou Rimmel jen samé špatné zkušenosti.

Tvářenka je super, je dvoubarevná jak je vidět na obrázku a vybrat si můžete, tuším, že ze 4 variant. Navíc jedna věc, která určitě potěší, mám ji už přes rok a při denním používání téměř nic neubylo - celkem zázrak, co říkate?!



Tvářenka s bronzerem od Essence. Koupila jsem si ji ve výprodeji za 29 Kč a je určena pro brunetky, co já jsem :-). Myslím, že jsem ji měla i v oblíbených výrobcích měsíce, ale časem mě trošku zklamala. Nejen že hodně práší, ale nemá ani bůhví jakou výdrž. Sice vytvoří na tvářích pěknou barvičku, ale za 3 hodiny tam už nic nemáte. Ale na léto na přirozené líčení třeba k vodě se bude hodit.


Tvářenky Elf jsem zmiňovala v některém z nedávných článků. Jsem s nimi moc spokojená. Vlastním odstín Coy a Glow a uvažuji o dalších. Jen malá informace pro Vás, kdo ji ještě nezaregistroval - od 1.února se v e-shopu elfí kosmetiky bude zdražovat, takže pokud máte na něco zálusk a chcete ušetřit, objednejte si zboží včas.



Multilíčidla v tubě od ELFu. Jedním slovem jsou báječná. Hlavně na léto, protože teď v zimě používám maximálně spotlight (první zleva), a to jen v případě, že jsem nevyspalá a vypadám unaveně - tahle tubička mě vždy rozzáří. Pozor ale na ně, obsahují hodně shimmeru, tak abyste to nepřehnali! Mnoho zákaznic si stěžuje, že jim z nich vytéká voda, nepříjemně páchnou a jedním slovem patří do koše. Můj názor je ale jiný. Například ze spotlightu mi v životě nevytekla ani kapička vody. Z ostatních pouze, když jsem je rozbalila poprvé, teď už nic, ale i tak s nimi pro jistotu před každým použitím zatřepu. Takže koho by odradila pouze ta voda, tak si myslím že se bát nemusí. Jinak parfemace mi také nepříjde nějak nesnesitelná, prostě taková klasika - neurazí:nenadchne. Nejvíce doporučuji právě spotlight - super rozjasňovač, když už nic jiného.



Báze pod oční stíny ELF. Tu ještě nějak extra otestovanou nemám, protože poslední dobou používám oční stíny velmi málo. Ale když jsem ji použila pod stíny na ples, opravdu vydržely. Také na ni bylo napsáno tolik chvály, tak nekupte to, vždyť to skoro nic nestojí. Mám ji v odstínu nude a určitě i po těch pár zkušenostech co s ní mám, můžu doporučit!



Oční stíny Gabriela Salvete pořízené ve výprodeji za 19 Kč, nekupte to. Takové výhodné koupě mě vždycky strašně potěší, proč kupovat drahé výrobky, když je můžu mít levně :-). Stíny jsou klasika, vlastně jsem skoro se žádnými stíny neměla nikdy problém. Pigmentace je také super.



Paletka očních stínů z časopisu Glanc. Už jsem o nich jednou psala, jedním slovem jsou super! A za 29 Kč :-D.



Paletka očních stínů NYX The runway colection, odstín Versus. 10 skvělých očních stínů, skvělá pigmentace, skvělá výdrž i bez báze. Tyto stíny můžu jedině doporučit. Nejvíce používám ty dohněda. Sehnala jsem je na mimibazaru myslím za 170 Kč, už ani nevím. Ale pokud něco od NYXu sháníte, určitě na mimibazar mrkněte, najdete tam spoustu prodejkyň, které zahraniční kosmetické výrobky nabízi. Ale na co bych chtěla upozornit, pokud budete na mimibazaru nakupovat, vždy si nejdříve přečtěte u prodejkyně komentáře od zákazníků a tak, abyste poté nebyli nepříjemně překvapení.



Konečně má trojice tužek na oči. V tomhle mi stačí docela málo. Černá tužka od Miss sporty, byla tenkrát tuším v nějakém balíčku spolu s řasenkou, mám ji už x let a musím říct, že má skvělou výdrž a sytou černou barvu.

Další tužka je z Oriflamu, má hnědo-bronzovou barvu. Měkkou konzistenci. Hodí se jak na linky, tak se dá i rozetřít místo stínů. Také skvělá koupě.

A poslední je Essence z limitky Mettalic - světle bronzová barva. Už jsem se o ní jednou na blogu také zmiňovala. Lituju, že jsem si jich nekoupila víc, protože nevím co budu dělat až mi dojde. Jedním slovem je úžasná. Essence by ji měla zařadit do stálé kolekce.



Mé dvě řasenky. Obě jsem dostala na Vánoce. Už se celkem stává pravidlem, že každý rok dostnu 2 řasenky. Loni to byly Colosálky (žlutá a fialová) od Maybelline. Letos tyto. Ikdyž jsem si původně brousila zuby na Maybelline one by one, tak nakonec jsem skončila u těchto.
Niveu jsem dostala k nákupu výrobků nad 200 Kč. U nás se běžně neprodává, ale tuším, že v Německu ano. Je voděodolná a má prodlužovat řasy, což se ji perfektně daří. Musím říct, že na prodloužení řas nejlepší řasenka, kterou jsem zatím měla. Jen je potřeba odličovat něčím, co funguje i na voděodolný makeup. Za mě 1 - škoda jen že se u nás nedá koupit.
Řasenka od Astoru pro mě byla překvápku. Vůbec jsem řasenku nečekala, ale potěšila. Má sytou černou barvu a řasy pěkně zvýrazní.
V současné době (stejně jako loni) střídám tyto dvě řasenky. Zatím u mě ale vede Nivea.:-)

To je pro dnešek vše. Tyto dlouhé články mě vyčerpávají. Dnes jsem si udělala nové nehty, takže se můžete v brzké době těšit na fotky a navíc pro Vás testuji 2 výrobky na vlasy od Baley, takže se máte na co těšit.
Zatím ahoj

1 komentář:

  1. Jee, máme hodně stejných oblíbenců :)) Asi poslední 2 roky si nekupuji jiný pudr než krajkový od Dermacolu a jsem s ním naprosto spokojená. Pak také používám ten tonovací krém 2v1, i tu bázi pod oční stíny od Elfu. A docela jsi mě potěšila, že jsi spokojená s tou paletkou Versus od NYX, ptž jsem si jí minulý týden objednaná a nemůžu se dočkat až jí ozkouším :)) Jinak já mám kosmetiku dekorativku i pečující uloženou v šuplíku, je dost velký a hluboký, a mám v něm takové boxíky z Ikea (jsou určené přímo na kosmetiku) takže je to docela přehledné.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář!