Štítky

středa 22. února 2012

Zdravý životní styl nebo náhlé pominutí mysli?!

Vystaveno 25. 1. 2012

Nevím, jestli se mi během posledních 5 dnů hnulo svědomí a já jsem si uvědomila, že jím samé nezdravé věci a alespoň něco bych s tím dělat měla nebo mně jednoduše přeskočilo. :-)
Během posledních dnů se stravuji velmi zdravě - to jsou samé obložené vícezrnné chleby zeleninou, ovocné saláty a podobně. Ale bohužel to zase prokládám gumovými medvídky, popcornem a coca colou, což není dobré. Ale co, já se prostě neudržím.
Ale musím přiznat, že ta má strava chutná velmi dobře a nejen že chutná, ona tak i vypadá. Přináším foto, musím se s tím pochlubit a někde zaznamenat, že jsem pár dní nebyla lína natolik, abych si připravila dobré jídlo :-D.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář!