Štítky

středa 22. února 2012

Balea intenzivní noční krém pro nečistou pleť

Vystaveno 18. 2. 2012

Abych se přiznala, hodně kupuji různé výrobky podle recenzí nebo ohlasů od jejich uživatelek. Co jsem začala chodit na omlazení, zvykla jsem si na to, že vždy než si něco koupím, tak si o tom něco najdu, protože jsem se už tolikrát spálila a zbytečně vyhodila peníze. Takže se třeba nedivte, když tu mám článek o výrobcích, které už znáte. Mrzí mě, že Vás moc neseznamuji s ničím novým, ale momentálně nemám na to, abych kupovala zajíce v pytli peníze. Tolik na úvod.

Dnes Vás chci seznámit s krémem Belea young. Ten jsem si koupila také po jednom doporučení na omlázku. Netrpím nějakou aknózní pletí, ale sem tam, třeba v průběhu cyklu, mi občas pupínek vyraší. Hodně slečen radilo, že tento krém je zázrak - večer namažou a ráno není pupínek skoro ani vidět.

Takže tu je má recenze...
Krém vlastním už poměně dlouho, ale teď mě napadlo říct o něm i Vám.
A o co se vlastně jedná?! Balea intenzivní noční krém pro nečistou pleť.


Výrobce uvádí: Krém pracuje, když ty spíš - pleť se regeneruje a obnovuje. Antibakteriální bezolejový krém redukuje během noci zarudnutí a vřídky. Rychle se vztřebává a má okamžitý účinek. Zabraňuje vzniku vřídků.

Můj názor:
Kdybych já byla výrobce tohoto přípravku, tak jej určitě nenazvu krémem, protože jeho konzistence mi spíše připomíná nějaký gel, který jde sice rozetřít jako krém, ale je to gel. A toto mi nikdo nevymluví. :-) Vzhledem k tomu, že se mi zdá že má gelovou konzistenci, tak bych ho určitě nedoporučila k ošetření celého obličeje - ke krémování, ale spíše k nějaké lokálnímu ošetření nějakého pupínku. Nedovedu si totiž vůbec představit, že bych si s ním namazala celý obličej, protože...
...protože se strašně olupuje, vůbec se nevsákne (spíše uschne), na pleti se vytvoří film, který se poté z pleti olupuje, což není moc příjemé. Tedy alespoň pro mě, protože většinou v noci neležím pouze na zádech, tudíž pak půlku krému - gelu pohltí moje peřiny.
To všechno bych ale přežila, kdyby jen trošku účinkoval, což tedy neúčinkuje, takže mi to příjde úplně zbytečné mazat se něčím, co mi jen ,,zasviní" peřiny, když účinek je nulový.
Jediným pozitivem, který bych na tomto krému - gelu našla je jeho vůně. Voní opravdu hezky. Nejsem nějaký znalec vůní, takže opět nevím k čemu bych ji přirovnala, ale je opravdu příjemná. Díky ní si na krém - gel občas vzpomenu a použiju jej na nějaký pupínek. Sice s výsledkem nula, ale alespoň s příjemnou vůní.

Výsledek: Vůně příjemná, jinak je úplně na nic. Zkuste třeba Vám pomůže jako některým, ale na mě tedy nefunguje ani za nic. I když cena není nějak závratná, tak nemám důvod si jej víckrát kupovat.

Název: Balea intenzivní noční krém pro nečistou pleť
Prodejna: DM drogérie
Obsah: 50 ml
Cena: cca 50 Kč - nevím už přesně
Hodnocení: 4- (a to díky té vůni)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář!