Štítky

středa 22. února 2012

Mé nové E.L.F výrobky

Vystaveno 12. 2. 2012

Tak jsem si zase po dlouhé době udělala radost nějakou kosmetikou od ELFu. Jsou to pouhopouhé 3 věci, ale i tak potěšily, protože po nich už dlouho toužím. Navíc ELF měl další akci a to slevu 30% na všechny výrobky ze základní řady a slevu 10% na řadu studio. Nevíc první den akce bylo ještě levné poštovné, takže jsem toho využila a objdnala jsem si ELF powder brush - chystám se jej používat na makeup, má husté štětinky, takže to s ním půjde snad ještě lépe než se stippling brushem, s kterým jsem nadmíru spokojená. Navíc se mi u ELFu líbí hodně design štětců a jejich ochraná pouzdra :-). Ze základní řady jsem si pořídila 2 nové tvářenky, po kterých jsem už dlouhou dobu pokukovala. A to v odstínu shy a flushed. S těmito tvářenkami mám velmi dobré zkušenosti (to jste ostatně viděli už v několika mých předešlých článcíchh), snad i tyto budou tak skvělé. Odstíny se mi velmi líbí. Až vše otestuji, podám hlášení!

Tak a teď už fotky :-).



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář!