Štítky

neděle 26. února 2012

NYX The runway collection

Rozhodla jsem se udělat menší recenzi na tuto paletku od NYXu z kolekce The runway. Mám ji doma již 2 roky a pokud používám stíny, tak téměř pouze z ní.

Omlouvám se za fotku, musela jsem ji stáhnout z googlu, protože mou paletku jsem se sem styděla dát, jak ji neustále přenáším a házím s ní, tak je na povrchu hrozně poškrábaná. :-/


Začneme obalem, ten je velmi kvalitní a pevný, takže se Vám jen tak nepodaří jej rozbít a to si myslím že je jedině dobře, neboť často si sebou paletky vozíme na dovolené, protože tam máme vše v jednom. Takže se zavazadlem se nemusíte bát praštit. Ale pozor, zase tak podrobně jsem ten test neprováděla :-). Velkou výhodu skrývá paletka ve velkém zrcátku, které uvnitř ní najdete, takže to při svých cestách můžete klidně nechat doma. Součástí je i aplikátor, takže štětec zapomeňte také. :-)

Já jsem si vybrala odstín Versus, protože jsem tehdy, když jsem paletku objednávala ulítávala na fialkových stínech. Ty jsem ale použila snad jednou. Dnes bych volila nějaké tlumenější, nude odstíny, ale nevadí.


Tato paletka obsahuje jak nude hnědé odstíny, tak i ty fialkové, takže je to docela dobrá kombinace - celkem 10 krásných stínů.


Jednotlivé stíny se dají docela dobře kombinovat, takže snadno vytvoříte moc pěkné líčení očí. Já nejvíce (což je ostatně i vidět) používám hnědé odstíny. Kombinuji většinou tmavší se světlejším a jsem moc spokojená. Navíc jsou všechny odstíny dost pigmentované, narozdíl od jiných stínů, jiných značek.

Odstíny:
Mám to nafocené, ale dalo mi to zabrat, navíc nejsou zrovna příhodné podmínky pro focení, ale dělala jsem co sem mohla.





1) Je to světlounká přírodní meruňková barva, která se skvěle přizpůsobí oku a výborně vypadá v kombinaci s odstínem č.2

2) Matná hnědá barva. Vypadá přirozeně, neobsahuje žádné třpytky, takže se hodí na denní líčení.

3) Světlounce hnědá barvička s drobnými shimmery. Používám ji nejčastěji. Vhodná na večerní líčení v kombinaci s odstínem č. 4

4) Tmavě hnědá barvička se shimmery. Dodá oku hluboký pohled.

5) Černošedá barva se shimmery. Tu jsem snad ještě nepoužila, nemám ráda zas tak tmavé odstíny, ale možná by se dala použít ke kouřovému líčení očí.




Nyní se dostávám k fialkovým odstínům paletky.

6) Tmavě fialová až vínová. Teno odstín se mi líbí ze všech odstínů fialové nejvíce. Vypadá luxusně, ale pokud jste podobně nešikovní jako já, tak vaše oko bude po nalíčení vypadat jako byste dostali pěstí. Proto ji nepoužívám.

7) Pravá fialová barva. Taková ta pastelová. Jak už jsem zmínila několikrát tyto fialové stíny už nepoužívám, ale vypadá docela pěkně.

8) Růžovofialková barva s drobným shimmerem. Teď mě napadlo, že by se skvěle hodila na Valentýnské líčení na které dělalo hodně blogerek tutoriály. Ovšem já růžovou nemusím, a to ani na očích :-)

9) Světlounce fialová se shimmerem. Je docela nenápadná, ale zase mi připadne, že spíše taková bárbínkovská. Co na plat, třeba k tomuto stádiu něldy dospěju :-)

10) A konečně 10 odstín paletky. Ten používám také hojně a to v kombinaci se 3 a 4 odstínem. Je to taková champagne barvička s jemným shimmerem. Moc pěkná, tu zbožňuji.


Zmínit bych ještě měla jejich výdrž. Mě vydržely i bez báze docela dlouho, teď s bází až do večera. Používám bázi od ELFu. A s bází jsou ještě více pigmentované, takže vřele doporučuji.

Této paletce nemám co vytknout. Je opravdu super, kvalitní obal, zrcátko, aplikátor a moc pěkné a dobře pigmentované odstíny. Takže za mě ANO. Jen si trošku klepu na čelo, proč jsem si tenkrát zvolila ty fialové odstíny, ale alespoň jedno patro paletky používám dost často a... ...a stíny skoro neubývají.

Paletku seženete v USA, ale i na různých e-shopech. Já jsem ji kupovala na mimibazaru za poměrně slušnou cenu.

2 komentáře:

  1. Pěkná recenze. Já už mám tuhle paletku objednanou, tak jsem na ní zvědavá:) Ale bojím se toho, že dopadnu jak ty a budu nejvíce používat ty hnědé barvičky :) Uvažovala jsem sice, že bych si koupila tu paletku jenom s hnědými a nude stíny, ale pak jsem si řekla co budu dělat s 10 podobnými stíny :D No uvidíme :)Máš ještě něco jiného od NYX?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě mám nějaké pigmenty, vidíš na ty bych také mohla udělat recenzi :-)

      Vymazat

Děkuji za komentář!