Štítky

středa 22. února 2012

Solutions Avon

Vystaveno 14. 2. 2012

Do ruky se mi před časem dostal vzorek denního hydratačního krému pro citlivou pleť s SPF20 Solutions od Avonu, tak jsem se rozhodla jej vyzkoušet. Nejsem si tedy jistá, zda ho má ještě Avon v nabídce, protože jsem ho na internetu nenašla, ale na mimibazaru nebo i jinde je normálně k dostání. Ale teď už k samotnému krému.


Po otevření mě praštila přes nos zvláštní vůně. Není ani nepříjemná, ale ani příjemná. Po tom, co si krém nanesete na pleť ji ještě chvíli ucítíte, ale po chvilce už o krému nebudete vědět. Pleť je hydratovaná (nebo se tak aspoň zdá), jemná a příjemná na dotek. Účinky, které krém slibuje, to znamená že pleť je zářivější a zdravější by se pravděpodobně projevily po delším čase používání, takže to nemůžu potvrdit. Vzoreček mi vystačil zhruba na 3 dny.

Na mimibazaru najdete tento krém o obsahu 50 ml za cenu asi kolem 130 Kč, což není moc, ale záleží na tom, jestli to nejsou peníze vyhozené do vzduchu.

Já bych si jej asi nekoupila, už jen kvůli té vůni-nevůni. Vůbec nevím k čemu bych Vám to přirovnala, ale když si představím, že bych si na pleť každý den mazala něco takového, ne děkuji. Po čase se na to dá jistě zvyknout, ale jsem si jistá že existují daleko účinější krémy, s daleko lepší vůní. Avon celkově nemá moc dobré hodnocení, ale nemám ráda, když tuto značku někdo celou zavrhne. Já si myslím, že je to výrobek od výrobku, co se kvality týče. Určitě se z této značky dá vybrat pár výborných výrobků.

Ještě mám doma tento samý vzoreček na noční péči, takže také vyzkouším a poreferuji. Příští kratičká recenze bude obohacena i o poznatek, co se po 3 dnech používání denního krému stalo s mou pletí...Takže se těšte :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář!