Štítky

sobota 25. února 2012

Můj první balíček z Honkongu

Včera mě paní listonoška mile překvapila, když mi donesla balíček, který jsem ani nedoufala že tak ,,brzo" příjde. Před časem, vlastně zhruba před 14 dny jsem si objednala na ebay nějaký šperk a čekala jsem ho tak za měsíc někdy v březnu. Včera ráno jsem si na něj tak jakoby mimo vzpomněla a za chvilku zvonek a balíček u mě. Takže půjdu směle objednávat dál.
Akorát co mě zarazilo bylo, že jsem na obálce kromě své adresy našla i email a telefonní číslo. Setkaly jste se s tím také???? Kde je nějaká ochrana osobních údajů???



A tady už, co jsem si objednala. A teď se podržte, víte na kolik mě tento skvost vyšel? Na 42 Kč, no nekupte to :-)


A ještě mě moji milí napadlo, zeptat se Vás zda byste měli nějaké konkrétní přáni na článek nebo recenzi. Tak pište a já Vám, pokud to bude v mých silách, Vaše přání ráda splním :-). Přeji pěknou sobotu!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář!