Štítky

sobota 10. března 2012

Srovnání ubrousků na pleť

Tak dnes dlouho slibovaný článek. Neměla jsem teď ani čas a ani chuť něco psát, proto mi to trvalo tak dlouho, než jsem jej konečně dokončila. Snad se bude líbit.

Snad každý někdy použil speciální vlhčené ubrousky na pleť. Používají se na čištění nebo odličování. Vhodné jsou zejména na cesty, nezaberou moc místa a nemusíte sebou tahat tunu odličovadel.
Musím se přiznat, že já jsem donedávna používala ubrousky den co den k odličování pleti. Také má pleť podle toho vypadala. Nyní už je používám jen sporadicky, když příjdu pozdě v noci domů nebo když někam jedu. Dnes se celkem tluču do hlavy, když jsem viděla jak má pleť vypadá, že jsem nezačala s důslednou péčí už dávno, ale chybami se člověk učí. Takže rozhodně nedoporučuji používat ubrousky každý den. Pleť Vám nikdy nevyčistí tak dokonale, jako speciální přípravky.

Většinou si kupuji levnější druhy ubrousků, neboť zastávám názor, že udělají stejnou službu jako ubrousky dražší, za 100 Kč. Dnes Vám přináším srovnání ubrousků, které jsem již vyzkoušela, tak snad si z nich třeba nějaké vyberete, pokud stále po nějakých pátráte nebo třeba poznáte právě ty, které stejně jako já používáte.


Bioderma ABCDerm H2O - čistící ubrousky vlhčené micelární vodou

Vlastnosti: ,, Ideální způsob očištění zadečku (rukou, kožních záhybů, obličeje atd.) miminek a melých dětí, zejména při přebalování. Čistící vlhčené ubrousky respektují přirozenou kožní bariéru a jemně čistí citlivou a podrážděnou pokožku. Mají zklidňující a zvláčňující účinek. Odstraňují nečistoty bez rizika podráždění. Perfektní tolerance i v oblasti očí. Bez alkoholu. Hypoalergenní."

Mé zkušenosti: Možná trochu naivně jsem si myslela, že když je při své cestě použiji večer na odlíčení makeupu, nahradí mi alespoň trochu micelárku. Značka Bioderma je totiž pro mě posvátná, ale asi ne všechno Bioderma je nejlepší. Bohužel tyto ubrousky mě hodně zklamaly. Neodstraní řasenku, tedy odstraní, ale oko jím musím drhnout tak, že mě potom ještě další čtvrthodinu štípe. Navíc mi pleť nepěkně vysušily (ach ten můj nos). Ihned po vyčištění pleti jsem cítila nepříjemné pnutí a na dotek byla kůže scvrklá a hrozně vysušená.
S makeupem si poradily docela obstojně. A na osvěžení jsou také příjemné, ale nemůžu si pomoci, po vyčištění pleti na sobě cítím nějaký povlak a nutí mě to pleť omýt vodou.
Lze je ale použít i na intimní hygienu, takže se tento balíček v kabelce určitě neztratí. Spoléhat se na ně ale jako na odličovací ubrousky - NE. Jediným plusem pro ně by mohla být velikost jednoho ubrousku - je docela dost velký, takže Vám stačí jeden a udělá Vám službu jako 2 jiné, menší. Znám však mnoho lepších. Ale platí, co třeba nesedne jednomu, sedne jinému, ikdyž v tomto případě nevím.

Balení 10 Ks - 29 Kč
Hodnocení: 3-

Linteo Satin - vlhčené odličovací ubrousky, obohaceno heřmánkem a aloe vera

Vlastnosti: ,,Vlhčené ubrousky pro snadné odlíčení pleti. Odstraňují makeup a voděodolnou řasenku."

Mé zkušenosti: Když už mají přímo v názvu uvedeno odličovací ubrousky, čekala jsem od nich tedy více. Makeup opravdu odstraní, ale s voděodolnou řasenkou (jak píší na přebalu) si rozhodně neporadí. Akorát ji trochu rozmažou a kolem oka zůstane nepěkný černý flek. Stejně jsem oči pak musela odlíčit klasickým odličovákem. Takže spoléhat se na ně na cestách by mohlo skončit špatně. Vůně je docela příjemná, ale odličování mě s nimi zklamalo, takže za sebe říkám také NE. Možná za to může cena, ale tyto ubrousky jsou také propadák.

Balení 25 Ks - 18 Kč
Hodnocení: 4

Balea young soft & care - rozjasňující čistící ubrousky 3v1 se svěží vůní a penthenolem

Vlastnosti: ,,Odstraní i voděodolný makeup. Pro smíšenou pleť."

Mé zkušenosti: Tyto ubrousky musím jen a jen pochválit. Sice to není můj největší favorit, ale v testu obstály.  Pleť nijak nedráždí, naopak jsou příjemné a navíc perfektně svěže voní, což já můžu. S řasenkou i s makeupem si poradí velmi dobře, takže se na ně můžete klidně spolehnout. V očích také neštípou. A jestli pleť rozjasní? Tento účinek jsem bohužel nepozorovala, ikdyž bych ho byla pozorovala velmi ráda. Ale výtku k nim nemám sebemenší. Hodnocení je takové proto, že nesplňují rozjasnění pleti, které na přebalu slibují.

Balení 25 Ks - cca 35 Kč?
Hodnocení: 1-

Lilibe cosmetics  čistící ubrousky s mandlovým olejem a vitamínem E

Vlastnosti: Tento odstavec prosím berte s rezervou, na ubrouscích to bylo napsané německy, takže jsem se to snažila nějak volně přeložit do češtiny :-).
,,Lilibe odličovací ubrousky udržují vlhkost pleti a rozmazlují pokožku. Jsou obohaceny mandlovým olejem a vitamínem E. Zlepšují vzhled pokožky a udržují ji hladkou. Důkladně odstraňují nečistoty. Pokožka je čistá, hladká a jemná."

Mé zkušenosti: Můj favorit číslo 1. Tyto ubrousky si kupuji pravidelně už více než rok a nemůžu si na ně v nejmenším stěžovat. Perfektně pleť osvěží, vyčistí, odstraní makeup i řasenku. Opravdu skvělý pomocník na Vaše cesty. Navíc jsou i levné, takže Vás to nezruinuje a opravdu mile překvapí. Nemám k nim jedinou výtku. Zamilovala jsem se do nich.

Balení 25 Ks - 30 Kč
Hodnocní: 1*

Yanao face vlhčené čistící ubrousky - S heřmánkem a aloe vera. Pro suchou a citlivou pleť



Vlastnosti: ,,Yanao jemné ošetřující vlhčené čistící ubrousky na obličej Sensitiv s mimořádně pevnou strukturou obsahují emulzi s účinnými látkami z heřmánku a aloe vera, které dodávají pleti vlhkost. Obzvláště jemné a šetrné čištění pro suchou a citlivou pleť. Ideální také na cesty."

Mé zkušenosti: Tyto ubrousky jsem testu podrobila jako poslední a moc jsem si od nich neslibovala. Neznámá značka, směšná cena, prodejní síť - Penny Market (čímž nechci urazit tento obchodní řetězec, ale celkově těmto levným, neznámým výrobkům, které se prodávají v různých řetězcích nevěřím). Ovšem byla jsem velmi mile překvapena. Tyto ubrousky velmi jemně voní a na pleti jsou také velmi příjemné. Zanechají pleť hladkou, takovou sametovou. Po vyčištění pleti těmito ubrousky jsem necítila pnutí ani vysušení. Poradily si dokonce i s voděodolnou řasenkou a makeup smyly jedna báseň. Takže se má nedůvěra nepotvrdila a jsem za to moc ráda.

Balení 25 Ks - 20 Kč
Hodnocení: 1

Na závěr bych chtěla ještě jednou všechny upozornit, že nelze při odličování spoléhat pouze na ubrousky. Zkuste si někdy po vyčištění pleti ubrousky přejet pleť ještě micelárkou - zjistíte, že na Vaší pleti se vyskytuje ještě spousta nečistot. Takže ubrousky pouze vyjímečně na cesty - jinak důkladné čištění pleti v pohodlí Vašeho domova.

Jak často používáte kosmtické ubrousky a jakou značku?






3 komentáře:

  1. Moc pekny clanek! Ja pouzivam ubrousky jen kdyz nekam jedu, nebo kdyz jsem vecer hodne utahana. A je pravda ze oblicej neodlici poradne, takze v posledni dobe pouzivam opravdu vyjimecne. Stridam bud Balea ubrousky (ty klasicke bile) nebo Rival de Loop (rossmann), ale ty Balea jsou o chlup lepsi. Mela jsem i ty rozjasnujici Balea, ale me ta vune dost vadila, jinak ty ostatni znacky vubec neznam... Kde se daji koupit ty Lilibe cosmetics? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to vyráběno pro Rossmann, takže tam. Jen mám pocit, že teď změnili obal. :-)

      Vymazat
  2. Super článek, zrovna jdu dneska jedny ubrousky koupit, tak aspoň vím, že půjdu rovnou do Rossmanna :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář!