Štítky

čtvrtek 15. března 2012

Bioderma Sensibio H2O

Tento článek by měla být původně plánovaná rozsáhlá recenze na micelární vodu od Biodermy. Nakonec jsem se rozhodla, že to bude pouze takové malé shrnutí, taková polorecenze, neboť touto vodou je zahlcen celý internet. Na každém blogu je alespoň jedna recenze a tak bych mohla pokračovat do nekonečna. Také většina z Vás již micelárku vyzkoušela a ví, co od ní může čekat. Vše už o ní bylo také napsáno. Takže tento článek bude takové malé zhodnocení tohoto výrobku z mého pohledu.


Pro začátek však přece jen troška obecností:
,, Micelární voda pro citlivou pleť. Novinka od společnosti Bioderma Sensibio H2O pro šetrné čištění a odlíčení pleti obličeje a krku na základě mikroemulgace nečistot. Aktivní zklidňující složky zabraňují nepříjemným pocitům podráždění pleti. Bez oplachování. Bez parfemace. Nedráždí oči. Hypoalergenní."

Moje zkušenosti:
Já jsem si micelárku koupila, respektive objednala, až po tzv.micelární manii, která vypukla po všech blozích. Najednou jsem byla přesvědčená že bez ní nemůžu žít. Chtěla jsem ji vyzkoušet, poznat jestli je to opravdu takový zázrak.
Po prvních dnech co mi přišla, jsem měla rozporuplné pocity, neboť jsem nepozorovala žádné změny. Byl to prostě klasický odličovák, který ještě ke všemu neodlíčil oči. Co na ní všichni vidi?! Teď po měsíci a něco jsem ale přesvědčená, že je to ten nejlepší výrobek, který se mi vůbec mohl dostat do rukou.
Odličuji s ní komplet celý obličej, kromě očí, neboť s těmi jsem ještě boj nevyhrála a ani mi to nějak nevadí. Na oči dále používám dvoufázovou odličovací emulzi od Ryoru.
Pleť čistím do té doby, než je tampónek úplně čistý a teprve po měsíci jsem opravdu začala pozorovat účinky. Pleť je krásně čistá. Žádné ucpané, zanesené, znečištěné póry. Prostě krásná hladká pleť, která je pěkná i odlíčená.
Zezačátku jsem měla velké obavy, zda mě nebude vysušovat, jak hodně ostatních vod a odličovacích mlék, ale to se nestalo a jsem za to velmi ráda. Ale je to opravdu hodně individuální.
Jen mám jeden malý problém. Zmizela velmi rychle. Zezačátku jsem jí totiž moc nešetřila. Teď už si dávám pozor ale v nejbližších dnech stejně budu objednávat další balení.
Objednávám z aukra, takže cena je více než příjemná. Přiznám se však, že jsem zezačátku myslela, že mi přišel fake, protože jsem čekala účinky již po prvních dnech.
Jinak mám pro Vás malý tip, jak poznat zda je micelárka pravá nebo jestli Vás náhodou prodejce neošidil - zatřeste s ní, pokud se tam vytvoří něco jako pěna, je pravá.

Hodnocení: 1 a milion *

A co vy, máte už svou micelárku???

2 komentáře:

  1. Já jsem s ní taky naprosto spokojená.. Koupila jsem si jí jak byla akce 100ml za 50kč :) Také jsem měla ze začátku stejné pocity, že je to obyčejný odličovač, ale po skoro měsíci používání vidím, že ta pleť vypadá fakt lepší a je taková projasněnější.. Takže za mě je to jeden z mála produktů do kterých se vyplatí investovat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hledáte přivýdělek ke studiu a bylo Vám již 15 let ? Podívejte se na naše stránky a informujte se o atraktivní a časově nenáročné spolupráci s přírodní švédskou kosmetikou Oriflame. :-)

    http://krasna-s-oriflame.webuje.cz

    Těšíme na Vaši návštěvu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář!