Štítky

čtvrtek 8. března 2012

Nail polish tag

Dnes Vám přináším post o lacích na nehtech. Je to tag, který jsem objevila u jedné slovenské blogerky. U žádné češky, kterou sleduji jsem tento tag ještě neviděla, tak třeba se přidáte a dáte si ho i na své stránky. Takže tady to je.
 
Pravidla:
- odpověz na nasledující otázky
- označ další 3 blogerky, ktoré posunou článek dál a také odpoví na otázky
Do komentáře pod tento příspěvek pošli odkaz na tvůj článek, v kterém si splnila předešlé dva body...

1. Kolik laků na nehty vlastníš?
Pokud jsem počítala správně tak 42 laků na nehty, ale jsou mezi nimi i takové, které vůbec nepoužívám.  Většinou používám pořád ty stejné dokola a ty ostatní mám jen do počtu.
 
2. Která je tvoje oblíbená značka laků na nehty?
Nemám oblíbenou značku laků na nehty. Ale pokud bych to měla brát podle toho od které značky mám laků na nehty najvíc, pak by to byla značka Golden Rose a Essence.

3. Dostala si někdy jako dárek lak na nehty? Jestli ano, napiš ten najlepší a kdy to bylo...
Ano dostala a docela nedávno. Ale nejlepší nebyl ani jeden, mám jiné favority.
 
4. Jaký lak máš na nehtech právě teď?
Teď mám stříbrnou francii.
 
5. Když by si mohla vytvořit limitovanou edici laků na nehty, jaká by to byla?
Tak to opravdu netuším. Poslední dobou se mě začaly líbit nude laky, tak možná nějaký ten nude, ale to by nebyla žádná novinka na  trhu.
 
6. Který lak je tvůj nejoblíbenější? 
Bude to znít možná zvláštně, ale je to zpevňovač nehtů od Four Seasons. Bez toho bych už nemohla žít.
 
Teď bych měla kontaktovat nebo označit 3 další blogerky, ale já to nechám čistě na Vás, komu se bude chtít na otázky odpovídat a komu ne. Jen bych prosila, pokud někdo tento tag převezme a zveřejní na svých stránkách, nechte mi dole v komentářích odkaz na ten Váš článek. Moc ráda si je totiž přečtu.
 
Zatím ahoj

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář!