Štítky

pátek 2. března 2012

Květinová pleťová voda Saloos

Značku Saloos netřeba představovat, snad každý ji zná. Do pamětí všech se vryla díky svým olejům. Já její nadšenec moc nejsem, protože její oleje sice voněly, ale vysušovaly mi pleť. Tu samou zkušenost jsem měla s hydrofilními odličovacími oleji. Jediným výrobkem na pleť na který nedám dopustit jsou květinové pleťové vody. Skoro všechny voní božsky a jsou velmi příjemné. Vezmeme to ale od začátku.

Květinové pleťové vody zvané také hydroláty jsou pro pleť velmi prospěšné. Zvyšují vlhkost pleti, jemně ji čistí, osvěžují, tónizují a uvolňují.
Voda Vás dokáže osvěžit v letních parnech, nerozmazává makeup, takže ji můžete použít kdykoliv a kdekoliv.
Já jsem si květinovou vodu od Saloos koupila jako součást 3 kroků péče o pleť. Dvou kroků jsem se postupem času zbavila, ale květinovou vodu jsem si naopak zamilovala.
V současné době mám květinovou vodu Neroli. Mám strašně moc ráda osvěžující vůně, které symbolizují léto a svobodu. Tato voda je to pravé. Obsahuje čistý vodní destilát z květů pomerančovníku a ještě (což mě trošičku zarazilo, ale v podstatě mi to je jedno) 2% alkoholu.




Každá z vod není určena pouze na pleť ale existuje spousta dalších možností jak ji využít, plusem určitě je že si můžete vybrat vodu konkrétně pro Váš typ pleti.
Na přebalu mé vody se píše:
,, Vhodná pro všechny typy pleti. Dodá vitalitu hlavně suché a citlivé pleti. Čistí, osvěžuje a výrazně podporuje regeneraci. Usnadňuje rozčesávání vlasů. Zklidňuje pokožku po holení a depilaci."

Voda se prodává ve skleněných lahvičkách s rozprašovačem o obsahu 50 ml a za cenu od 120 Kč do 150 Kč.
A jak ji používám?
Hlavně tedy v létě patří mezi moje stálice.Pokud se nalíčím kolikrát s ní jakoby zafixuji makeup, tedy ne zafixuji, ale pokud si ji stříknu na obličej po nanesení makeupu připadne mi, že vypadá přirozenějí. Nebo když jsem spocená nebo jen unavená, tak pro osvěžení obličeje. Kolikrát mě příjemně uklidní a dodá pohodu. Prostě dá se použít na tisíc způsobů a jak jsem uvedla na začátku velkým pozitivem je, že nerozmazává makeup. Nevýhodou by mohlo být její balení. Lahvička je docela těžká, takže v kabelce ji určitě poznáte. Možná by bylo lepší nějaké umělohmotné, lehčí balení, ale to není pro Saloos typické. To je jediná výtka, kterou k vodě mám.  Mě už pomalu dochází, takže budu přemýšlet, kterou vůni si koupím na letošní léto.

A pokud jste ji ještě nevyzkoušeli, tak Vám ji doporučuji, protože ty vůně jsou úžasné a uklidňující.

Více info: http://www.saloos.cz/

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář!