Štítky

středa 14. března 2012

Essence multi colour blush

Tuto tvářenku jsem pořídila ve výprodeji Essence za 29 Kč, takže ji asi už nikde nekoupíte. Já jsem na ni narazila úplnou náhodou minulý týden. Chtěla jsem ji, ale nikde už ji neměli a pak najednou jdu do drogérky a tam se na mě směje, takže jsem ji tam nemohla nechat. Já, tvářenkový maniak.

Tvářenka je v odstínu 10 how cute is that?





Skládá se z 5 barev, které jsou seřazeny od nejsvětlejší k nejtmavší a dají se dobře kombinovat. Navíc nejsvětlejší barva se dá dobře použít i jako rozjasňovač, nejtmavší zase jako bronzer - tudíž je tato tvářenka celkem multifunkční.
Překvapil mě docela obal, který je celkem dost pevný, narozdíl třeba od obalů ze základní řady ELFu, které se zdají být daleko křehčí.
Obecně bych však tuto tvářenku zhodnotila slovy: neurazí - nenadchne.
Barvy nejsou moc pigmentované, vytvoří lehký nádech, ale záleží na tom, které barvy naberete na štětec více. Výdrž je docela solidní, ale tvářenky ELF - základní řada, mi tedy vyhovují více a jsou i daleko přirozenější. Snad se bude více vyjímat na opáleném obličeji v létě. Negativem však je, že tvářenka šíleně práší. Takže pokud ji chcete nabrat pořádně na štětec budete ji mít i všude kolem. Ale zase jak říkám pozitivem určitě je její multifunkčnost a cena, za 29 Kč to zase takový propadák není :-). Takže pokud ji ještě někde uvidíte, tak ji zkuste.
Jednotlivé barvy se mi nepodařilo na ruce moc pěkně nafotit, protože ta pigmentace je opravdu slabá, a to mám ještě několik vrstev. A dnešní počasí není také nic moc...


Hodnocení:  4

Chtěli byste samostatný tvářenkový post? Jste stejní závisláci na tvářenkách jako já?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář!