Štítky

sobota 21. dubna 2012

3 kroky péče o pleť Bioderma

Značku Bioderma mám moc ráda, už z toho důvodu, že její růžovou micelárku prostě miluji. Když jsem na internetu objevila, že pro své zákazníky připravila cestovní kolekci minivýrobků z řady Hydrabio, nebylo co řešit. Hned jsem utíkala do lékárny, abych si to krásné balení zakoupila.

Myslím si, že to byl od Bidermy určitě dobrý nápad, udělat výrobky ve zmenšené verzi, za příznivou cenu, aby si je mohl každý nejprve (než si koupí klasické velké balení) vyzkoušet. Doufám, že v budoucnu se budou prodávat i výrobky z jiných řad.

Ale teď už k řadě Hydrabio. Balení obsahuje micelární vodu H2O, sérum a krém legére.
AKTUALIZACE 29.4.2012


Micelárka mě velmi nadchla a to ani ne obsahem lahvičky, ale lahvičkou samotnou. Nic roztomilejšího jsem dlouho neviděla, taková prťatá :-D. Ale když se podíváme na obsah. Vůně docela obstojná, ikdyž jsem zvyklá na svou stálici - růžovou Biodermu. Jako krajní řešení na cestách si myslím, že postačí, jinak mi ale mnohem více vyhovuje právě růžová řada. Tuto používám opravdu jen když někam jedu.



Sérum - velmi mile mne překvapilo, jednak lehkou, příjemnou vůní, ale i jeho konzistencí. Lehce se roztírá, brzy se vztřebává a jsem po něm krásně hladká, sametová a pěkně zmatněná. Je to i dokonalý podklad pod makeup. Zdá se mi, že po jeho několikatýdením používání mám i pleť celkově pěknější.



Krém legere - krém jsem donedávna používala vždy večer, po vstřebání séra, ale poslední dobou jej zkouším vynechávat, protože mi dochází. Jinak jsem jej ráno používala jako podklad pod makeup - byl velmi příjemný, ale teď jsem zjistila, že sérum je na tom ještě lépe. Krém je lehký, jemně parfémovaný a rychle se vstřebává.


Opravdu jsem se do těchto krémů zamilovala, ale jelikož mám doma poslední dobou velkou zásobu různých krémíků, tak o koupi zatím neuvažuji. Všimla jsem si totiž, že mé pleti svědčí krémy občas obměňovat. Ale stejně musím říct, že mám v záloze ještě jedno balení, protože tato řada, tedy krom micelárky, mě celkem nadchla. A vůbec bych se tedy nezlobila, jak jsem psala v úvodu, kdyby Bioderma přišla i s jinými řadami.

Cena je 99 Kč, krém a sérum má obsah 15 ml (schválně si spočítejte cenu, když si koupíte tyto pidibalení nebo klasickou velikost - Tohle se vyplatí!), micelárka pak 20 ml.
Za vyzkoušení to určitě stojí!

Co Vy? Koupili jste si už Váš balíček a jak jste spokojeni?

1 komentář:

  1. Tuhle sadu jsem si taky koupila :) A souhlasím s tebou, že je to moc dobrý nápad od Biodermy. Ale konkrétně s touhle řadou nejsem moc spokojená. Micerálka je fajn (hezky voní), ale ty krémy nic moc, mám pocit že mám po nich lehkou vyrážku :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář!