Štítky

středa 11. dubna 2012

Depilace obličeje?! Ano, prosím...

Depilace obličeje není asi pro mnohé z Vás žádná novinka. Pro většinu je to stejně běžná záležitost jako depilace nohou nebo podpaží. 
Já jsem si dlouhá léta myslela, že depilaci obličeje nepotřebuji, ale potupem času mi chloupky nad horním rtem, ač byly téměř neviditelné začaly vadit, a tak jsem začala depilovat. Začínala jsem trháním pinzetou, ale pokud to některá z Vás zkoušela, dá mi jistě za pravdu, že tohle se nedá vydržet. Proto jsem přešla k depilačním páskům na obličej. Vyzkoušela jsem různé značky, ale stále se ráda vracím ke značce Isana, která je vyráběna speciálně pro drogérii Rossmann.

Balení stojí necelých 90 Kč a obsahuje 20 studených voskových pásků, 4 čistící ubrousky a návod. Pásky a ubrousky navíc obsahují aloe vera a slunečnicový olej.



A návod? Řeknu Vám jak to dělám já....
...tááákže.... Pásek promnu mezi rukama, aby se trošku rozehřál a poté jej položím na jednu půlku nad rtem. Přejedu prsty a strhnu proti směru růstu chloupků. Samozřejmě to bolí jako čert...:-/ To samé aplikuji na druhé půlce a tento samý proužek použiju ještě jednou znovu na obě strany. Zbylé chloupk, které pásek neodstranil vytrhám pinzetou...to už je pohoda, protože tu kůži máte jakoby umrtvenou, takže Vás to vůbec už bolet nebude. Nakonec přetřu ubrouskem napuštěným olejem, abych odstranila vosk, který mi zůstal na pleti. Přetřu pleťovkou a je hotovo. Já nová!

Jen bch podotkla, že tato značka mi vytrhala, ze všech značek které jsem již vyzkoušela, nejvíce chloupků již při první aplikaci, takže jsem s nimi proto nadmíru spokojená a můžu Vám je vřele doporučit!

A co vy? Zabýváte se depilací obličeje nebo to nepotřebujete a berete to jako zbytečnost???


4 komentáře:

  1. Já to za zbytečnost nepovažuju, protože se mi ty chloupky nelíbí, i když nejsou skoro vidět.
    Já chloupky na obličeji vytrhávám pomocí cukrové pasty, ale i tak mě to docela bolí a dělám to poměrně nerada.

    Zvu tě k sobě na blog, kde probíhá GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle ubrousky jsem zkoušela, ty na obličej, a má zkušenost s nimi je taková, že to nevzalo skoro žádné chloupky. Také jsem se potřebovala zbavit těch nad rtem, ale skoro nic to nevzalo, pokožku jsem měla navíc hodně podrážděnou.
    Pásky dost nepříjemně voní, a vosk zůstával na kůži, ani tím ubrouskem to moc nešlo dolů, navíc ubrousky nevoněly také zrovna nejlépe. Takže za mě rozhodně ne, zkusím ještě nahřívání fénem, ale myslím, že i tak to nebude moc fungovat.

    OdpovědětVymazat
  3. Chybka - ne ubrousky, ale pásky :)

    OdpovědětVymazat
  4. No já naštěstí zatím depilaci obličeje nepotřebuju a popravdě řečeno bych si na ni s depilačními pásky asi ani netroufla, kvůli té bolesti. Každopádně v budoucnu se chystám na epilaci laserem, kde by ani ten obličej neměl bolet, protože třeba zrovna v tomto centru používají vzduchovou anestezii :) a jinak jsem ještě četla, že se někde používá znecitlivějující mast, ale ta předtím musí hodinu působit.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář!