Štítky

neděle 8. dubna 2012

Ryamar - krém s amarantovým olejem

Nedávno mi došel můj oblíbený norkový krém, který jsem zde na blogspotu nejednou vychvalovala..., a tak jsem si jednoho odpoledne udělala výlet do drogérky, abych si koupila nový. Všude na blozích slyším chválu na značku Ryor a že jsem snadno ovlivnitelný člověk v komsetickém průmyslu, tak jsem se rozhodla, že nějaký jejich krémík konečně prubnu. Původně jsem měla zálusk na krém s ovocnými kyselinami, kterým jsem chtěla navždy vyzmizíkovat drobné skvrny po akné na mé pleti.  V Rossmannu ho však nevedou a tak jsem měla smůlu. Šáhla jsem tedy zcela nevědomky po krému z řady Ryamar - po krému s amarantovým olejem.



Zdroj: web

Na přebalu je psáno: ,,Krém s amarantovým olejem pro velmi citlivou pleť. Krém je určen k ošetření a ochraně citlivé pleti. Obsahuje vysoké procento amarantového oleje s účinou látkou skvalen, který má výrazné regenerační účinky. Je ideální k ošetření vrásek i pleti s narušeným kožním povrchem Speciálními dermatologickými testy byl vyhodnocen jako krém pro velmi citlivou pleť se sklonem k podráždění."

Velmi mě zaujaly jeho slibující regenerační účinky (můj nikdy nekončící boj s nosem).
Začneme od A...
Ihned po rozbalení mě zaujal kelímek (který všichni už ale asi důvěrně znáte). Je jednoduchý, ale vypadá luxusně. Vůně byla hned druhá věc, která mě velmi mile překvapila. Je velmi specifická. Rychle jsem si na ni zvykla a každý večer se nemůžu dočkat až ji zase ucítím. Přiznám se ale k jedné mé velké neřesti - neumím s krémy šetřit - vždycky jeho na sebe naplácám příliš, ale tak mi to protě vyhovuje a mám z toho pak lepší pocit.
Tento krém je mastnější, takže bych jej nedoporučovala používat na den. Na noc je ale ideální. Vsakuje se celkem rychle, ale stejně na pohled Vaše pleť vypadá mastná, takže na den opravdu ne. Je to ale jeden z krémů, který mi rychle a úspěšně vyléčil boj se šupinkami (ikdyž se ty mrchy stále vrací). Pleť se mi časem i zlepšila - vypadala lépe na pohled. Ale zrovna v této době se mi začaly tvořit nepěkné podkožní vřídky. Jsou to ty, které nehorázně bolí na dotek a nejdou vymáčknout. Jenže bohužel nevím, zda příčinou je tento krém nebo má hormonální nerovnováha. Každopádně jsem jej teď na chviličku vysadila a uvidíme. Nerada bych se ho však zcela vzdala. Většinou se mi tyto boláčky tvoří na bradě, někdy i na čele. Tak bych jej přinejhorším používala na bezproblémové partie obličeje. Na nos mi tento krém totiž maximálně vyhovuje. Navíc té vůně se opravdu nedá jen tak lehce vzdát.
A co bych k němu ještě dodala?!
Domnívám se, že většině lidem udělá docela dobrou službu, a to tak, že za málo peněz hodně muziky. Padesáti-mililitrové balení Vás příjde na necelou 100 Kč. A to si myslím, že za zkoušku stojí.
A jaké krémy používám při této minipauze Ryoru? ...krémy od Biodermy Hydrabio - takže brzy čekejte další recenze.

Název: Ryamar - krém s amarantovým olejem
Prodejna: Rossmann
Cena: 95 Kč
Obsah: 50 ml
Hodnocení: 1

1 komentář:

  1. Pěkná recenze Daisy :-)
    "Nešetření" s krémem... To znám taky... toho na sebe vždycky napatlám hromadu a pak se divím, kam to z těch kelímků tak rychle mizí. Ale snažím se polepšit :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář!