Štítky

sobota 5. května 2012

Neonky nebo nude?!

Kolekce laků od Essence - color & go je v současnosti velmi oblíbená. Příjemná je nejen jejich cena, ale i bohatý výběr odstínů. Výdrž laků je navíc vcelku obstojná, takže není divu.



Zdroj: web

Já z této kolekce vlastním sice teprve 4 laky, ale už teď uvažuji o koupi dalších odstínů, které se mi moc líbí. Už v několika článcích jsem psala, že si ráda nechám poradit a ráda se nechám inspirovat, co se odstínů týče, takže 2 z nich jsem si koupila na popud třetí osoby.

Můj v současnosti největší oblíbenec je lak s názvem ,,C´est la vie!". Dlouho jsem nad ním váhala, zda do něj jít či ne, protože na tak výrazné barvy opravdu zvyklá nejsem, ale nakonec jsem to prubla a jsem za to velmi ráda. Tento lak je strašně zajímavý. Občas se tváří jako oranžovo-růžová barva, jindy jako pastelová oranžová a pak zase jako neonka. Záleží na nasvícení. Dokážu si ho perfektně představit i při barevné francii. Navíc na léto a jaro je naprosto ideální. Rozzáří Vás, navnadí ve Vás příjemnou letní náladu. Jedna věc mne ale úplně nejvíc potěšila, a to, že mi sluší! Jděte do něj! Toto je letní lak jako vyšitý.


Další je lak z kolekce ,,nude glam". Chtěla jsem prostě vyzkoušet nějaký z jejich pravých nude laků a tak jsem si vzala ,,iced latte". Název zní moc příjemně, v létě přece není nic lepšího na osvěžení, než ledová káva.
Odstín moc pěkný, jen se mi zdá, že mi moc nesluší. A nebo je to nezvyk? Ale moc se mi barvička líbí a uvažuji o koupi ještě nějakého dalšího odstínu.



Poslední dva laky vlastním už pár měsíců. Vybrala jsem si je sama, jeden mi dokonce už dochází, druhý jsem použila jednou.
Jsou to odstíny ,,space queen" - do něj jsem se na první pohled zamilovala a stále moje láska trvá, jen kdyby... jen kdyby nějak nevysychal - v současnosti je tak hustý, že nejde ani štětečkem nabrat, ale což...stejně ho mám už na dně. Koupím nový.



Odstín, který jsem použila max jednou je ,,Choose me!". Ten odstín je sám o sobě moc pěkný - temně modrý do zelena, s jemným zlatým shimmerem. Mně ale nesedí, a proto ho nepoužívám. Kdo má však rád takové barvičky, tak tomu ho směle doporučuji.




A co vy, který lak z této kolekce máte nejraději? Doporučíte mi nějaký pěkný odstín? Jací jsou Vaši favorité na jaro a léto???

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář!