Štítky

pátek 13. dubna 2012

Už i já mám svou Marble manii...

Huráááá hurááá hurááá a ještě 3x hurááá....

Po dlouhém bezradném bloumání po všech možných DM-kách v mém okolí jsem to už vzdala. Nikde stoján Essence neměli a ani žádné jejich limitky... Byla jsem pořádně namíchnutá, protože po tom, co nikde neměli limitku od Catrice s jejich mramorovou tvářenkou, jsem chtěla alespoň tu od Essence.
Včera se ale nademnou asi někdo slitoval a já si vzpomněla, že v blízkém městě je ještě jedno zastrčené  DM-ko. Rychle jsem tam tedy pádila a už z dálky se radovala, že tam je stojan Essence. Když jsem tam však přišla, vše bylo vyrabované, tedy alespoň většina limitky....lekla jsem se (teď je to napínavé co?! :-D)
...ale ze zadu se na mě usmívala ještě poslední tvářenka, hned jsem ji šupla do košíku a od včerejška se z ní raduji...

Odstín ani nic podobného popisovat neumím, protože vše mohlo být viděno na každém druhém blogu. Jedním slovem ji ale popíšu...je ÚŽASNÁ...


2 komentáře:

  1. Jsem ráda, že se ti líbí!:-) Tahle se esence povedla:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem na ní koukala, ale extra mě nenadchla. Beztak mám tvářenek doma hafo :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář!