Štítky

úterý 17. dubna 2012

Zázrak jménem Ichtoxyl

Jak jsem zmiňovala v jednom z mých předešlých příspěvků před nedávnem se mi na bradě a také na čele vyrašilo nepěkné akné. Boláčky, které nešly vymáčknout a příšerně bolely. Několik týdnů jsem si  stím marně lámala hlavu a trpěla, jaká jsem šeredka. Ale pak jsem našla spásu...mast Ichtoxyl. A nedalo mi to jinak, než se o tento div světa podělit s Vámi....


Zdroj: web

,,Ichtoxyl obsahuje léčivou látku ichthammolum. Mast je pro zevní použití na kůži k léčbě infekčních a hnisavých kožních onemocnění, při drobných infikovaných poraněních a plísňových onemocněních, u omrzlin, proleženin, u počínajícího nežitu a při trudovině (akné)."

Poslední věc byla i můj problém. Mast jsem aplikovala pouze na postižná místa, a to na noc. Mast je tmavě hnědá, takže je potřeba si dát pod hlavu starý ručník nebo boláčky s mastí jednoduše přelepit náplastí - tak jsem to dělala i já. Přes den, když jsem byla doma jsem mast nechala na boláčku volně. Jen bych upozornila, že celkem nepěkně voní, ale dá se to vydržet, nic tak strašného to není.

Už druhý den jsem měla boláčky menší a hlavně! - nebolely.

Je to úplný zázrak. Nevěřila jsem tomu, proto jsem byla dvojnásobně překvapená, když to opravdu zabralo.
Tento zázrak koupíte snad v každé lékárně a teď se podržte - za 35 Kaček :-) No není to paráda.
Co víc bych k tomu řekla?! Vyzkoušejte a uvidíte. Doufám že se mnou budete souhlasit a budete stejně spokojeni jako já.

Prodejna: Lékárna
Obsah: 30 g
Cena: 35 Kč
Hodnocení: 1 ************

Tak co používáte nějaký podobný zázrak?

1 komentář:

  1. Tak už jsem vyzkoušela kde co, ale tohle vážně neznám. Píšu si a odpoledne jdu koupit. Díky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář!