Štítky

čtvrtek 17. května 2012

Tag - 7 smrtelných hříchů (makeup)

Ahojky, jsem tu s tagem, který jsem náhodou objevila na internetu a docela se mi zalíbil. Jedná se o 7 smrtelných hříchů, které jsou ovšem přetvořeny na makeup. Tak jdeme na to!



Zdroj: web

1) LAKOTA - Jaký je tvůj nejdražší a nejlevnější kousek kosmetiky?
                       
Já moc drahých výrobků tedy nemám, spíše mám všechny drogérkové, ale asi nejdražší například NYX paletka s očními stíny nebo Revlon makeup. A pak nejdražší jsou v mé sbírce asi parfémy.
Mezi nejlevnější výrobky patří asi různé výrobky od Essence, které jsem sehnala ve výprodejích po 5 Kč. Většinou jsou to laky na nehty.

2) HNĚV - Jaký kosmetický výrobek miluješ nebo nenávidíš a který bylo nejtěžší získat?

U mě se ta zamilovanost mění skoro pořád, každou chvíli mám oblíbený jiný výrobek. Ale asi nejvíce je to micelárka od Biodermy a tvářenky všeho druhu. A který nenávidím? Nevím. Nekupuji si výrobky, které bych chtěla nenávidět. Ale možná výrobky, ať už jsou to oční stíny nebo tvářenky, které nemají žádnou nebo velmi slabou pigmentaci. :-D. A nesetkala jsem se ještě s žádným výrobkem, který by bylo těžké získat.

3) OBŽERSTVÍ - Který kosmetický výrobek nejlépe chutná?

Tak kosmetikou se necpu, ale člověk zachytí určitě vždy chuť nějakých balzámů na rty a podobně. Ne tedy přesně chuť, ale vůni a takový celkový dojem. A je to asi Labello olive & lemon, teď jsem ho po dlouhé době zrovna vytáhla ze šuplíku, takže asi tak.

4) LENOST - Který kosmetický výrobek, díky lenosti moc nepoužíváš?

Pokud by se jednalo o péči o tělo, tak je to určitě tělové mléko, protože to jsem použila asi 5x v životě, právě díky mé lenosti.
V péči o pleť to dříve byl podkladový krém, to jsem se ovšem již naučila a jinak v současnosti je to asi korektor nebo rozjasňovač.

5) PÝCHA - Který kosmetický výrobek ti dodává nejvíce sebevědomí?

Tak je to asi celkově makeup, protože mám ráda sjedocenou pleť. A pak hned tvářenka. Bez té se neobejdu.

6) SMILSTVO - Která vlastnost ti příjde nejatraktivnější na opačném pohlaví?

Vlastnost? Tak to určitě vtip a upřímnost. Nesnáším když je s někým nuda a když mi někdo lže do očí.

7) ZÁVIST - Co za kosmetický výrobek bys nejradši dostala?

Tak já bych chtěla všechno snad. Ale ráda bych vyzkoušela nějakou dražší komsetiku, takže asi nějaký výrobek od MACu, NARSu, LANCOME.... prostě abych zkusila ten rozdíl mezi drogérkovou kosmetikou a takovou tou značkou a mohla srovnat rozdíly.

Líbí se Vám tag? Pokud jej dáte i na svůj blog, budu velmi ráda, když mi dáte vědět. Strašně ráda si je čtu nebo se dívám na jejich videa!

2 komentáře:

  1. Ty jo :) pěkný, vtipný, originální :)1)asi parfém nebo řasenka za 400kč, jinak moc drahý věci nekupuju. a nejlevnější asi taky něco za 5 kč. 2) miluju řasenku master peace od rimell a výrobků, který nenávidin je spuosta :( 3) s chutí žádnej moc extra zážitek nemám, ale děsně mi voní vlasová maska od body basics 4)jj, taky tělový mlíko :) 5)nejvíce sebevědomí? tak asi celkově pěkně upravený vlasy 6)určitě vtipná povaha. taky mám ráda kamarádský kluky, kteří nejsou vůlgární (to asi bude i tim, že já jsem sprostá jak kanál 7) taky něco z té drařší kosmetiky. chanel, mac, nebo již zmiňovanou řasenku master paece. teda ne že by byla nějak extra drahá, ale pro mě drahá je. momentálně šetřim na foťák, takže o to víc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky že jsi se přidala k tagu. Ty jo, o té řasence jsem nikdy neslyšela...

      Vymazat

Děkuji za komentář!