Štítky

sobota 12. května 2012

Bleskovka pro Bezchybnou pleť

V předešlém článku jsem Vám dávala na výběr, co chcete co nejdříve zrecenzovat. Mnoho ohlasů nebylo, ale přece jen nějaký byl, a to na BB krém od Garnieru. Tak jdeme na to.

Existují lidé, kteří tento krém ihned po vyzkoušení nebo i před vyzkoušením zavrhli. Naopak jsou lidé, kteří si jej nemohou vynachválit (těch je podstatně méně). Já patřím mezi tyto dvě skupiny - nepotěší, ale ani nenadchne. Můj názor je takový, že to určitě není úplný propadák, ale určitě ani výrobek, ze kterého si člověk sedne na zadek.
Na úvod ještě připomenu jakou mám pleť. Pleť mám suchou se sklonem k mastné t-zóně. Suchý loupající se nos.



Co o výrobku říká výrobce:

,,Buďte bleskově bezchybná! Beauty balzám je kombinací hdratačních a protivráskových účiných látek (lipidure, glycerin, kyselina Hyaluronová), zkrášlovacích látek (vitamín C, minerální pigmenty) a jedinečné textury. 5v1 - hydratuje 24 hodin, sjednocuje tón pleti, rozzáří pleť, kryje nedokonalosti, OF 15."

Moje zkušenost:

Než jsem si tento BB krém koupila, tak jsem nad ním dlouhou dobu váhala. Četla jsem slova chvály, ale i úplného pohrdání. Ani pak jsem nebyla naprosto přesvědčená, že ho chci. Za cenu 199 Kč určitě NE, této cemě kvalitou ani ničím jiným opravdu neodpovídá. Takže pokud není zrovna v akci, tak je zbytečné si jej kupovat. Budete těch 2 stovek litovat.

Vzorečky jsou stále na českém trhu nedostatkovým zbožím :-(, takže volba odstínu byla velmi obtížná. Až jsem nakonec oslovila paní prodavačku a nechala si poradit (měla jsem zrovna štěstí, že o BB něco věděla). Existují 2 odstíny pro světlou a pro normální pleť. Ale ruku na srdce i ten pro světlou pleť je vhodný leda tak pro tmavé typy nebo na léto. Sice jsem neměla možnost vyzkoušet, jak je ten na normální pleť tmavý, ale když vidím odstín toho mého, tak si nedokážu představit komu by se mohl hodit ten JEŠTĚ tmavší.
Vůně krému je velmi příjemná, tedy mě rozhodně voní a už i díky vůni jsem mu přidělila jedno malé plus. Konzistence je také velmi příjemná, neboť je to spíše obarvený krém, takže se krásně roztírá. Nicméně se po něm pleť leskne, takže je třeba alespoň T-zónu přepudrovat nebo budete vypadat jako disko-koule. Na druhou stranu vypadá celkem přirozeně a co je podstatné - rozhodně NEvysušuje! Pro mě veliké plus. Krycí schopnost ovšem pokulhává a tady naopak musím dát mínus. Nedokonalosti Vám opravdu neskryje, pouze tón pleti sjednotí. SPF 15 na léto potěší.

Závěr:

Jak říkám za 199Kč určitě ne, za méně ano. Je to určitě dobrý, příležitostný společník na léto. Aplikace je rychlá, takže pokud zrovna spěcháte sáhněte po něm! Ještě bych na závěr řekla, že nemám žádnou zkušenost s asijskými BB krémy, takže nemohu srovnávat, co se kvality týče. Názorů na něj ale bylo už hodně a každý je jiný, takže zkuste zda Vám bude vyhovovat nebo ne. A dejte mi určitě vědět!

A co vy, máte už BB krém od Garnieru a co na něj říkáte? Používáte asijské BB krémy?

3 komentáře:

  1. BB od Garnier doma mám a pořídila jsem ho právě kvůli těm pochvalným recenzím. Používám ho teď jen občas (předtím denně) a je fakt, že moc nekryje. Ale zase mi přijde, že pleť rozjasní a trošku sjednotí. No a SPF-15 potěší. Sice to není moc, ale lepší něco než nic :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě naopak dlouhou dobu ležel v šuplíku, čekala jsem až chytím trochu bronzu. Teď jej používám téměř denně, protože ještě nemám koupený makeup na léto a můj oblíbený tónovák je na mě ještě teď příliš tmavý. Díky za komentář!

      Vymazat
  2. Tak i díky tvé recenzi jsem se rozhodla, že do něj půjdu. Zkoušela jsem ho ve vzorečku a nepřišel až tak hrozný a jelikož normální makeup nenosím, tak tohle bude snad dobrá alternativa tónovacího krému od Dermacolu. Za 199,- mi to taky přijde hodně, ale dostala jsem slevenku 25% do DM a ještě mám 20% na celý nákup, takže to už mě tak bolet nebude. ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář!