Štítky

neděle 6. května 2012

Mé novinky...buď i ty strůjcem mého blogu

Za poslední dobu jsem si koupila pár nových produktů nebo vytáhla ze své skrýše ty staré. Dnes Vám přináším jejich přehled. A název článku mluví sám za sebe. Ptám se Vás, který výrobek chcete zrecenzovat co nejdříve? Musím se tedy přiznat, že některé z nich nemám téměř vyzkoušené, ale tím více se pak budu snažit je co nejrychleji otestovat.


Dermacol tělové mléko

Balea - sérum na konečky vlasů


Ziaja - odličovač očí


Ziaja - krém kakaové máslo


Garnier - BB cream


Got 2 b - heat protection

Balea - mini deosprey


Ziaja - přírodní olivový krém

Tak můžete hlasovat (psát v komentech) co b Vás zajímalo nejvíce. Vím není sice nějaká super nabídka, ale je to výběr běžných drogérkových výrobků za přijatelné ceny. Tak uvidíme! :-)

2 komentáře:

  1. Tak mě by určitě zajímala recenze a tvůj názor na BB cream od Garnier, jelikož jsem už měla možnost ho ozkoušet ze vzorečků, tak by mě zajímal i tvůj pohled. Dále pak by se mi líbila recenze na Ziaja kakaové máslo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych uvítala recenzi na sérum na konečky vlasů :). Konečky se mi hrozně třepí, lámou a vůbec mě zlobí, tak bych uvítala hodnocení na sérum od Baley, abych věděla, jestli ho pořídit ;).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář!