Štítky

úterý 23. dubna 2013

Rychlý večerní tag

Dnes budu tagovat a můžete i všichni ostatní, pak dejte odkaz do komentářů :-)
Tak jdeme na to...

1. Jsou tvé vlasy od přírody rovné nebo vlnité? 

Nemám úplně rovné vlasy, ale ani vlnité. Neumím je popsat, konečky semi různě vlní, ale vlnité nejsou. Tak a teď jsem se v tom zamotala. Každopádně je mám strašně jemné a elektrizují mi, takže bych chtěla vlasy úplně jiné, než mám. Ale to asi každý si vždy přeje to, co nemá. :-D

2.  Barvíš si vlasy a jak často chodíš ke kadeřníkovi? 

Vlasy si nebarvím. Párkrát jsem zkoušela barevný šampón v mém odstínu vlasů a jednou jsem si doma dělala červený melír. Dopadlo to samozřejmě špatně. Barvu vlasů mám docela pěknou, takže barvu nepotřebuji.
Ke kadeřníkovi chodím, když mě napadne. Nemám přesně určené intervaly. Někdy jdu po půl roce, jindy po roce.

3. Nosíš ten samý účes každý den, nebo si s vlasy vyhraješ? 

Přes týden ano, neboť má práce vyžaduje svázané vlasy a vadí mi, když mi všemožně lítají a elektrizují mi, takže to je většinou culík. Když jsem doma nebo jdu jen tak ven, snažím se je šetřit a proto nosím rozpuštěné vlasy. 
Na účesy jsem úplně levá, takže nic zajímavého na hlavě nenosím.


4. Lakuješ si nehty na nohou jen v létě, nebo i v zimě? 

Jen v létě, a to jen když mě napadne. Nejsem ten typ, co by musel mít nehty na nohou ustavičně nalakované.

5. Jak dlouho ti ráno trvá, než se nalíčíš? 

Přes týden tak 15 minut. O víkendu nebo když mám volno, tak si vyhraju.

6. Líčíš první oči nebo používáš makeup? 

Makeup.

7. Sbíráš makeup, nebo kupuješ jen to, co potřebuješ? 

Kupuji si ho většinou jen když potřebuji, ale mé potřebuji znamená v překladu - vůbec to nepotřebuji. :-D

8. Jak často nosíš umělé řasy? 

Nikdy jsem je neměla.

9. Líčíš se každý den? 

Ano, kromě dní, kdy se válím doma :-)

10. Líčíš se i v případě, kdy jsi celý den doma s rodinou? 

Ne, jen když chci zkusit nějaký experiment.

11. Vyšla bys někdy z domu bez makeupu? 

Vyšla, ale je to jen málokdy. Musím mít pěknou pleť - toto období mám tak 2x do roka.

12. Kolik drahých výrobků vlastníš? 

Je drahý a drahý. Pro každého je drahé něco jiného. Pro mě třeba parfém Marry me! od Lanvin. Takže asi tohle je jediný můj drahý výrobek.

13. Plánuješ si denně oblečení?

Ne! Ráno z rozespalosti se navléknu do první věci, co mi příjde pod ruku. A pak si říkám: ,,Proč já to oblečení vůbec pořád nakupuju?!"

14. Jak často střídáš kabelky?

1x za 2 měsíce, protože jich ani nevlastním tolik, abych je mohla častěji střídat.

15. Kdy vstáváš a v kolik chodíš spát? 

Přes týden vstávám  5:30 hod, o víkendu většinou kolem 8 hodiny. Spát chodím přes týden kolem 22 hodiny o víkendu, což je paradox zhruba kolem 20 hodiny.

16. Jak často/kdy cvičíš? 

Ou, jednou do roka?! Ne, opravdu jen když mě to chytne, takže tak 3x 3 týdny do roka :-D

17. Pravák/Levák?

Pravák

18. Jak jsi vysoká? 

Cca 155 cm

19. Kolika mluvíš jazyky? 

Nemluvím žádným, ale znám němčinu, angličtinu a ruštinu.

20. Kolik máš zvířat? 

 Psa.

21. Čteš komentáře na blogu?

Vzhledem k tomu, že je jich tam 5 a 1/2, tak ano :-)

22. Vedeš si záznamy o produktech, které chceš vyzkoušet? 

Ne, jen občas něco, co chci vyfotím do mobilu.

23. Jak jsi přišla na název svého blogu? 

Z mého předešlého blogu, který byl o mém divokém životě...    
     

1 komentář:

  1. Milujem čítať takéto tagovky, Je super sa niečo dozvedieť o človeku a zároveň zistiť koľko toho majú ľudia spoločného :)
    www.karinvirag.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář!