Štítky

neděle 7. dubna 2013

Překvapení roku aneb toho se nevzdám

Ahoj, všechny Vás moc zdravím. Taky jste se stejně jako já těšili na jaro a ono nikde? Snad to čekání bude za to stát a o to delší bude léto :-).

Dnešní článek bude věnovám jednomu kosmetickému produktu, který se mi snad zdá. Je od značky Oriflame a je to makeup.

Značku Oriflame moc v oblibě nemám, mám vůči ní předsudky, ikdyž možná neoprávněné, ale mám. Nikdy by mě nenapadlo, že budu mít odvahu dát si na tvář jejich makeup a považovat ho za dobrý, ba co víc, považovat ho za jeden z nejlepších, které jsem doposud vyzkoušela.

A o co se tedy jedná? 
Podkladový krém EVER LASTING od Oriflame. Ikdyž jej Oriflame nazývá podkladovým krémem, jedná se o makeup. A jak jsem se k němu dostala? 
V práci jsme před nějakým časem měli jednu reklamní akci Oriflame a já jsem se s paní trošku zakecala a ta už mi dávala vzorky na vyzkoušení. Vzala jsem si je jen ze slušnosti, abych neurazila. Doma jsem však pytlíček s makeupem otevřela a vyzkoušela....


Makeup se prodává v plastové lahvičce s dávkovačem o obsahu 30 ml. Jako první Vás si dostane jeho vůně, tu jsem si zamilovala. Voní opravdu nádherně, svěže. Je velmi lehký, vůbec necítíte, že nějaký makeup na pleti máte, a přesto je jeho krytí obstojné. Vydrží hezký celý den, občas ho jen stačí lehce zapudrovat. Nikdy bych od značky Oriflame nečekala takový zázrak. Jak říkám vůně, lehkost, krytí, výdrž. To jsou hlavní věci, které od makeupu čekám a on je všechny splňuje. Navíc cena je více než příjemná - 149 Kč. No nekupte to.

S odstíny to také nebude tak hrozné, výběr je poměrně široký a pokud si nebudete vědět rady, požádejte paní asistentky o pomoc a o vzoreček. Já mám odstín light ivory a sedne mi skvělě. Moje druhá kůže.

Musím si koupit další do zásoby, protože se bojím, že ho za chvilku zruší, jak to mají všechny firmy s dobrými výrobky ve zvyku.

Já mohu jen a jen a jen DOPORUČIT!!! Objev roku 2013!!! Já jsem z něj opravdu nadšená a jsem do něj šíííleně zamilovaná. Za vyzkoušení nic nedáte. A nezapomeňte mi pak dát vědět dolů do komentářů :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář!