Štítky

středa 10. dubna 2013

Novinky

Ahojky, tak jsem tu s kosmetickými novinkami, které jsem si v poslední době koupila nebo někde získala a oblíbila si je.

1) Tvářenka Alverde z kolekce black & red - cca 119 Kč

Zvolila jsem odstín 10 bright shine, a přesto, že nejsem zastánce krémových tvářenek a neumím to s nimi, tak jsem si ji moc oblíbila. Tvářenka je v podstatě krémová, ale v kontaktu s pletí se mění na pudrovou. Nanášení prsty mi zpočátku nešlo, ale už jsme se celkem zkamarádili. :-)




2) Řasenka MUFE - smoky lash

Řasenku mám ze Senzaboxu a ač jsem k ní zpočátku byla skeptická, je super. Vytvoří nádherný pohled, řasy zhustí a prodlouží. Navíc je nádherně pigmentovaná.



3) Kit Bioderma Sébium - 75 Kč

Tento cestovní kit obsahuje 3 výrobky Bioderma z řady Sébium:
Krém Sébium AKN
gel Sébium
micelární voda Sébium



Zatím testuji krém a gel a můžu říct, že jsem nadmíru spokojená. Určitě neváhejte a dojděte si do lékarny pro toto testovací balení. Gel i krém mají 15 ml, což je dost a mini micelárka má 20 ml.

4) Olejíčky na vlasy - CHI, BIOSILK, Schwarzkopf

Všechny 3 mám z boxů krásy a čekejte na ně samostaný článek.



5) Tangle Teezer

Toto je poslední miláček. Mám sice už od Vánoc, ale jsem zamilovaná čím dál více. Nevzdám se ho už nikdy. Nedokáži si představit, začít si česat vlasy zase obyčejný hřebenem...nemyslitelné.

 To je pro dnešek vše...


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář!