Štítky

sobota 3. listopadu 2012

Senzabox


Ahoj všem,


jsem tu se 150-tou recenzí na Sezabox. Všichni už jste asi o něm slyšeli ze všech stran. Musím se přiznat, že pokud někde na internetu narazím již po 10-té na článek, který se týká obsahu Senzaboxu, stránku rovnou zavírám, protože už mě to nabaví. Mám svůj box doma, jsem z něj nadšená a potěšená, ale číst denně na 5 blozích jen a jen o senzaboxu, to je nuda.

Já Vám nebudu vykládat, co senzabox obsahoval tentokrát, ale řeknu Vám, co mě tento měsíc z mého prvního Senzaboxu nadchlo.

Když jsem krabičku poprvé otevřela, nadšená jsem z jeho obsahu byla hodně, protože krabička (jak už asi všichni víte) byla nacpaná málem k prasknutí. Při bližším ohledání produktů mě zklamala tužka na oči od Benecos. Sice mě nadchlo, že jsem o přírodní dekorativku, ale ta barva šla mimo mě - přišla mi hnědá. Po prvním vyzkoušení jsem změnila názor a teď bez ní neudělám krok. Je super. Ač jsem na hodně blozích četla, že moc nevydrží, tak u mě je to naopak. Drží skvěle. Nevím čím to je, jaktože snad jen já jsem vyjímka, ale prostě je to skutečnost. Takže tato tužka mě z celého boxu nadchla nejvíce.
Druhým výrobkem, který jsem si zamilovala je vůně od Locciatane. Jednak roztomilý flakón a vůně mi přijde senzační. Šetřím si ji a zamilovala jsem se do ni.

Další výrobky mě také potěšily, ale vysloveně mě nadchly tyto dvě věci.
Nebudu lhát, moc mě nepotěšila báze od Dermacolu. Je to ale můj problém, že poslední dobou makeup nepoužívím a když už, tak jsem zase líná patlat si na obličej tisíc produktů.


No nic nebudu Vás zahlcovat dalšími informacemi, protože vím, že jste jimi už určitě přehlceni, stejně jako já. Snad si příště najdu čas včas a řeknu Vám o krabičce krásy dříve než všichni ostatní.

Přemýšlím, že jednou prubnu už i Ladybox, takže se těšte. :-)

1 komentář:

  1. já si obědnala senzabox poprvé, který přijde někdy 20listopadu :) to budu mít k svátku :) máš hezký blog, jsem tvým novým čtenářem :) ráda bych tě pozvala k sobě na blog kde probíhá GA :) budu moc ráda když budeš mezi mými čtenářkami :) onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář!