Štítky

neděle 9. září 2012

Jak jsem se na stará kolena a na konci léta zbláznila...


Zdroj: Google


Neonová móda. Co to je? Ptala jsem se v duchu, když jsem kolem sebe viděla pochodovat puberťačky v zářivých svršcích. Nechápala jsem. Nechápala jsem, jak si někdo na sebe může vzít tak extra fosforový top. Postupem času, během léta, se mi však tyto barvy začaly čím dál více líbit, ovšem na to pořídit si neonově zelené, růžové či žluté tričko, jsem neměla odvahu. Zářící nehty všech kolem sebe jsem tajně pozorovala a začala o nich také v duchu snít J. Jenže jsem stále řešila dilema, že jsem přeci jen na tyto módní výstřelky příliš stará a má práce to stejně nedovoluje.
Ale přišlo mi to tak strašně letní, tak plné života, že jsem nakonec neodolala a před týdnem jsem si pořídila růžový neonový lak. Chápete – teď na konci léta, kdy už se přesedá na podzimní barvy. A v mém věku. Ale musím přiznat, že tento lak ve mně vyvolává skvělou náladu a skvěle také doplňuje každý outfit. Takže tento týden, také v rámci dovolené, mám tento rok asi poprvé a naposled neonově růžové nehty. Snad budou příští rok neonky také frčet :-D

Lak Golden Rose sweet color – odstín 66
Cena: 23 Kč


Létu zdar!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář!