Štítky

neděle 29. prosince 2013

Vánoce 2013

Tak se zas rok s rokem sešel a jsou tu opět Vánoce. Zajímá vás, co že jsem letos našla pod stromečkem? Stejně jako loni jsem vám to pěkně vyfotila. Takže pokud máte rádi posty tohoto typu, stejně jako já :-) tak se kochejte. Já mám tyto články a videa strašně ráda, ráda se kochám tím, co kdo dostal :-)


Na fotce jsou téměř všechny dárečky, které jsem dostala, chybí jen maličkosti.

Letos jsem dostala docela dost parfémů :-) Snad mi tím okolí nechce nic naznačit :-D, však víte co...

Dostala jsem celou sadu ,,Pure Blanca" od Avonu. Dříve jsme ji doma už měli a vůně je opravdu krásná. Uvidíme jaká bude její výdrž.Už si ji moc nepamatuji. 
Adidas ,,fun sensation" je opravdu krásná vůně, neumím je popisovat, ale opravdu mi voní. Je to snad nějaká novinka. Toužila jsem po Adidasu ,,Happy game", ale nikde ji nemohu sehnat. Poraďte mi, to se zase tak úžasná vůně přestala vyrábět??? 
Pak jsem si ještě sama koupila parfémovanou vodu od Playboye, která na fotce chybí. A babička mi darovala vůni až z daleké Francie, která voní strašně zajímavě. Původně jsem si myslela že to bude nějaká levná vůně  z tržnice, ale poté, co jsem si o ní našla info, jsem jen valila oči. Podívejte se na odkaz: http://www.magnificora.pl/cz/nabidka/144-intense-pour-mint-women

Z kosmetiky mě dále potěšila sada tělového mléka a sprchového gelu Lilien, která nádherně voní a sprchový gel od Avonu.

Kabelka byla velké překvapení, v obchodě jsem se na ni dívala a obdivovala ji, takže jsem ráda, že ježíšek je tak všímavý. Vitamínky na vlasy s krémem od Manufaktury jsou jen třešničkou na dortu :-). Miluju různé vitamíny, pořád něco zobu.

Největším dárkem je stejně jako loni elektro, a to tablet. Ne že bych ho potřebovala, ale hodí se mi na cesty i do postele, když se mi nechce roztahovat notebook. 
Samozřejmě pod stromečkem nechyběl ani šperk - náramek.

To je vše, tyto Vánoce byly opravdu štědré. Jsem strašně ráda za všechny dárečky a chtěla bych za ně moc a moc poděkovat. 

Přeji Vám pěkný zbytek dne a krásný vstup do Nového roku 2014! (To kdybych se už neozvala :-)).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář!