Štítky

středa 26. prosince 2012

Co mi přinesl Ježíšek

Ahojky přátelé. Dnes se s Vámi podělím o to, co jsem letos našla pod stromečkem. Bylo toho docela dost, což jsem ani nečekala a všechno mi udělalo velkou radost. Všímám si už odmalička, že největší radost mi udělají ty největší kraviny, ale o tom až příště...

Takže co mi bylo naježeno?!




Na fotce nevidíte vše, ještě jsem dostala další řasenku, sadu vůní, mazadla na tělo a takového skřítka víláka nebo co to je, těžko se to popisuje, někdy jej vyfotím a poradíte mi, jak se mu oficiálně říká. A polštářek pro krásné sny.
Jak vidíte na fotce....
Dostala jsem Tangle Teezer po kterém jsem už dlouho toužila. Stále jsem se nemohla rozhodnou jestli cestovní nebo klasickou verzi kartáče, nakonec jsem se vzhledem k mému nynějšímu ustavičnému cestování rozhodla pro kompaktní verzi. Takže nyní testuji a postupně se s ním snažím sžít.

Ponožky se sobem, aneb co je se sobem rychle ke mně. Sob je mé oblíbené zvíře nehledě na to, jestli jsou nebo nejsou Vánoce. Já ho protě miluju a tyhle teploučké ponožky miluju dvojnásob. :-) Láska na první pohled.

Největší a nečekaný dárek - fotoaparát. Vůbec jsem jej nečekala, ani jsem po něm netoužila nějak extra. Ikdyž jsem dosud žádný neměla. O to větší byla má radost a překvapení. Konečně budu moci fotit plnohodnotné fotky a co třeba natočit nějaké video???

Prstýnek z lásky od lásky. K tomu asi není co dodat.

Vesta s leopardím vzorem. Dlouho jsem po nějaké vestičce, která mi zaručí záda v teple toužila a dlouho jsem nemohla na žádnou natrefit, až mi jednou štěstí přálo a natrefila na tuhle teploučkou, měkoučkou nádheru.

Kosmetika. Tento rok se mi sešlo několik řasenek. Nejsem ten řasenkový maniak, co musí mít každý měsíc novou řasenku. Mě vystačí i při každodením líčení řasenka klidně na rok. Před několika měsíci jsem byla nucena si už řasenku koupit neboť nikdo mi žádnou nedal a moje už byla v katastrofálním stavu. Teď mám dokonce 4 řasenky do zásoby, takže mám asi až do 30-ti vystaráno :-D.
Od kolegyň z práce jsem dostala můj oblíbený šampón v sadě s kondicionérem. Nevím, že se zrovna do něj strefily, i přesto, že jsem se o nim před nimi nikdy nezmiňovala. Poslední dobou jsem si neustále říkala, že si jej už musím koupit a ólalá mám ho zadarmo :-). Tímto jim děkuji!

Spoustu sprchových gelů, všechny krásně voní. Dvě pěny do koupele, které jsem si hned zamilovala. Jsem totiž ulítlá na různé soli, pěny a na všechno co se může hodit do vany, a to i přesto, že se většinou narychlo sprchuji. Občas si udělám pěknou chvilku ve vaně se spoustou pěny nebo soli. To je pak relax...


Krásnou, teplou, měkkou kruhovou šálu s ještě hezčím vzorem. Teď už mi nikdy nebude zima a v kombinaci s mou bundou vypadá náramně.

Antistresové prasátko od kolegyňky. Je super, jde mu otáčet hlavičkou a přitom tak nějak ,,hrká" , super, z toho jsem nadšená.

Nakonec 2 kosmetické taštičky, obě se mi velmi líbí a teď společně s tou ze senzaboxu nějak nevím, kterou nosit dřív. Asi Vás milé dámy budu muset střídat. Ani jedné se totiž nedokážu vzdát.

Děkuji VŠEM mým blízkým (Ježíškům) za krásné dárky, které jsem opravdu nečekala. Nečekala jsem, že toho bude tolik. Mám Vás všechny moc ráda a Vy jste můj největší dárek!

A co jste našli pod stromečkem vy?

2 komentáře:

  1. Moc hezké dárky, foťák závidím, já si ho jdu koupit zítra z našetřených peněz, už ho dost dlouho potřebuji :)

    OdpovědětVymazat
  2. super dárky
    Ak by si mala záujem, rada by som ťa pozvala na moju giveaway, ktorá už o pár dní končí a kde môžeš vyhrať krásnu cenu:
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář!